Bedste bil-spil ?
Fra : Michael Lorentzen

Dato : 25-07-02 10:24

Hej Gruppe

Hvad er det bedste bil spil på market lige nu?

Hilsen Ham med rettet.

Fra : Martin K

Dato : 25-07-02 10:48

Michael Lorentzen wrote:
> Hvad er det bedste bil spil på market lige nu?

Le Mans modden til F1 2001 (lige indtil modden også kommer til F1 2002)

--
Martin K (Le Mans-freak...)

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-07-02 18:25

On Thu, 25 Jul 2002 11:47:50 +0200, "Martin K"
<kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

>Le Mans modden til F1 2001 (lige indtil modden også kommer til F1 2002)

Har du et link?

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-07-02 18:28

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> wrote in message

> Har du et link?

Here ya go.....
http://sportscarsm.racesimcentral.com

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-07-02 10:55

In news:dk.spil.computer Michael Lorentzen wrote:

>Hvad er det bedste bil spil på market lige nu?

Det kommer an på hvad du går efter. Er det Formel 1, så stemmer jeg på
Grand Prix 4, men hvis det er lidt mere "almindelige" biler du går
efter, så må det være Need For Speed 5 Porche Unleashed.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Peter C.

Dato : 25-07-02 10:42

> Hvad er det bedste bil spil på market lige nu?

Det kommer nok an på hvem du spørger.
Spørger du mig er svaret: Grand Prix Legends

Andre spil der halser efter er:
Rally Masters
Need for Speed 5 Porsche Unleashed
Nascar 2002
GrandPrix 4

MVH Peter

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-07-02 10:42

#1: Grand Prix 4

> Hilsen Ham med rettet.

Mvh
Per (ham med det andet rat

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-07-02 11:17

Er F1 2002 helt yt? (for de superhardcore ;))

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 25-07-02 15:19

Per Nielsen <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> Er F1 2002 helt yt? (for de superhardcore ;))

Nope for de fleste "hardcore" er F1-2002 vist over GP4 i klassementet ;)
GP4 er det bedre spil, F1-2002 er den bedre simulation... ingen af dem når
dog hverken Nascar2002 eller Grand Prix Legends til sokkeholderne ;)

Mikkel

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-07-02 17:12

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkel@gram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> Nope for de fleste "hardcore" er F1-2002 vist over GP4 i klassementet ;)
> GP4 er det bedre spil, F1-2002 er den bedre simulation... ingen af dem når
> dog hverken Nascar2002 eller Grand Prix Legends til sokkeholderne ;)

Ja, så er der vist noget for enhver smag ;).

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-07-02 17:20

In news:dk.spil.computer Mikkel Gram-Hansen wrote:

>Nope for de fleste "hardcore" er F1-2002 vist over GP4 i klassementet ;)
>GP4 er det bedre spil, F1-2002 er den bedre simulation... ingen af dem når
>dog hverken Nascar2002 eller Grand Prix Legends til sokkeholderne ;)

Nu kender jeg ikke så meget til det, men hvorfor er Grand Prix Legends
så fedt? Det er gamle biler (right?) og det er da rimeligt gammelt
efterhånden. Hvad gør det værd at spille?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 25-07-02 23:20

Lars Stokholm wrote:
> Nu kender jeg ikke så meget til det, men hvorfor er Grand Prix Legends
> så fedt? Det er gamle biler (right?) og det er da rimeligt gammelt
> efterhånden. Hvad gør det værd at spille?

Det at det dyrkes så seriøst og er godt at spille on-line trækker tæller
meget, men også det at grafikken (især med de mange ekstra ting man kan
downloade) og lyden faktisk er rigtig god.

Dertil kommer så at spillet netop er sit eget fordi bilerne ikke er som
alle andre og banerne tilsvarende er som de var i det gode gamle dage,
samt at spillet er så forbandet svært og realistisk.

Besøg www.simracing.dk for at finde ud af meget mere.

Mvh

Bruno

Fra : danni plougmann

Dato : 02-08-02 21:53

prøv at læsse indlægget fra 28-05-2002 19:10
med subject grand prix legend hvorfor er det så fedt???
jeg postede nøagtigt samme spørgsmål og fik en masse gode svar
..
/danni plougmann

Fra : Christer Rasmussen

Dato : 26-07-02 17:27

"Lars Stokholm"
> Nu kender jeg ikke så meget til det, men hvorfor er Grand Prix Legends
> så fedt? Det er gamle biler (right?) og det er da rimeligt gammelt
> efterhånden. Hvad gør det værd at spille?

Spillet er fra September 1998. eller var det 1997?
Det må være netværks muligheden der trækker, du kan være 19/20 biler online.
serveren skal have lige over 256/256kbps klienterne kan være 56k modem helst
ISDN eller lille ADSL.
Der er kommet en masse grafik opdateringer så grafikken er næsten uptodate.

Her holder danskerne til
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10

Christer Rasmussen

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-07-02 12:38

Personligt holder jeg mere af F12002 end af GP4. GP4 er klart stærkest med
AI og vejr, men i fysikmoddeln fører F12002 imo, og det tæller mest når jeg
fiser rundt. Er dog begrænset hvor meget det bliver til pga. GPL ;)

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 25-07-02 12:59

On Thu, 25 Jul 2002 13:37:31 +0200, "Karsten Borchers"
<karsten@borchers.dk> wrote:

>Personligt holder jeg mere af F12002 end af GP4. GP4 er klart stærkest med
>AI og vejr, men i fysikmoddeln fører F12002 imo, og det tæller mest når jeg
>fiser rundt. Er dog begrænset hvor meget det bliver til pga. GPL ;)

Er helt uenig. F12002 er en arcade motor for mig at se, og GP4 langt
bedre.

Fra : Karsten Borchers

Dato : 25-07-02 14:02

"Anders H. Jørgensen" <h20@hotmail.com> wrote in message
> Er helt uenig. F12002 er en arcade motor for mig at se, og GP4 langt
bedre.

Yea well, bare vi begge er tilfredse ;)

/ Borchers

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-07-02 20:06

Michael Lorentzen wrote:
> Hej Gruppe
>
> Hvad er det bedste bil spil på market lige nu?
>
> Hilsen Ham med rettet.

Jeg holder meget af INSANE fra Codemasters. Prøv demoen, søg efter den
på Google.
Det er et off-road racerspil med mange forskellige game-modes og online
play. Og tonsvis af forskellige biler. Styringen er god (har ikke prøvet
det med rat) i forhold til mange andre bilspil jeg har prøvet. Jeg
kender ikke noget til de "seriøse" bilspil.

-Sune