Telia Bredbånd "gør det selv"!?
Fra : Torben

Dato : 25-07-02 09:34

Hej NG - lidt info om Telia's Bredbåndsløsning:
Jeg har skrevet til Telia for at høre om de også tilbyder en "gør det selv"
løsning, hvor man sparer installations- og konfigurationsbesøget væk. Telia
kører jo med et tilbud indtil d. 31/7 til 995,- (oprettelse, install. +
konfig). På deres kundeservice kunne de ikke oplyse om nogen "gør det selv"
løsning, men så skrev jeg en mail på deres online-kontakt-side, og fik det
(overraskende, men positive) svar, at der efter d. 31/7 vil blive tilbudt en
kun-oprettelse til 495,-. Jeg replyede om dette nu kunne være sandt eftersom
jeg havde fået modsatte indtryk i kundeservice/telia.dk, og fik følgende
svar:

<snip>
Det må vi regne med. Telia har tidligere forlænget introduktionstilbudet,
men skulle det ske igen, ville vi vide det på nuværende tidspunkt. Når
introduktionstilbudet stopper åbnes der op for "Gør det selv".

Venlig hilsen Steen Nielsen, telia Bredbånd @Home
<snip>

Så til alle der har planer om Telia Brebånd@home kan det måske betale sig at
vente lidt...men det er sgu' surt hvis det viser sig at være forkert, for så
er det nuværende tilbud ophørt!

/Torben

Fra : Christian

Dato : 25-07-02 20:08

Hej,

Jeg ringede til deres kundeservice for en uge siden.
Der fik jeg at vide at der skulle komme en gør det selv løsning til 495,-
fra den 31/7
altså det samme som du fik at vide gennem deres online-kontakt-side

Mvh Christian

Fra : Torben

Dato : 25-07-02 11:17

mærkeligt at de ikke kunne sige det samme til mig (!)

Nå, men hovedsagen er jo at man kan spare 500,- ved at vente en uge længere
med at tilmelde sig.

/Torben

Fra : TBC

Dato : 25-07-02 11:57

"Torben" <Torbenschutze@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> mærkeligt at de ikke kunne sige det samme til mig (!)
>
> Nå, men hovedsagen er jo at man kan spare 500,- ved at vente en uge
længere
> med at tilmelde sig.

....Og så måske være så heldig at nogle har gjort sig erfaringer med
produktet inden man selv beslutter sig.

Er der nogle der har spillet CS endnu og kan berette om ping med løsningen ?

TBC
Torben Bojer Christensen

Fra : arc@na

Dato : 28-07-02 12:44

> [...]

> sig at vente lidt...men det er sgu' surt hvis det viser sig at være
> forkert, for så er det nuværende tilbud ophørt!

Pas på med Telia - de har rod i regnskaberne, og svarer ikke på
henvendelser fra hverken RKI, advokater eller kunder.

arc@na

Fra : Kaare Tyroll

Dato : 30-07-02 10:58

"arc@na" <boss@nsa.gov> wrote in message
> Pas på med Telia - de har rod i regnskaberne, og svarer ikke på
> henvendelser fra hverken RKI, advokater eller kunder.

Der er masser af rod i regnskaberne. Der er lækkert rod i regnskaberne. Der
er dejlig regn i rodskaberne. Der er skøn regn i skabsrødderne. Der er fin
skab i regnrødderne.

Den er fin.

Arc@ana... du glemmer lige... Det er kun dig Telia ikke kan lide.

Med venlig hilsen,
Kåre Tyroll

PS. Jeg har lige sendt dig en terrortrussel med mailen. Bare så du ikke
bliver overrasket.

Fra : arc@na

Dato : 11-08-02 12:04

"Kaare Tyroll" <webmaster@tyroll.dk> wrote in

> PS. Jeg har lige sendt dig en terrortrussel med mailen. Bare så du ikke
> bliver overrasket.

Kun over at den er bouncet?

arc@na

Fra : Kaare Tyroll

Dato : 11-08-02 22:27

"arc@na" <boss@nsa.invalid.gov> wrote in message
> Kun over at den er bouncet?

Nope... men pga en terror trussel nok ikke ville være den bedste at sende på
den mailadresse. Dengang havde du ikke sat invalid på, og min evt
terrortrussel ville have havnet hos postmaster. (hos National Security
Agency i US of A)

.... det havde ikke været så godt.

Med venlig hilsen,
Kåre Tyroll