Q: The Quick and the Dead
Fra : Morten DH

Dato : 25-07-02 08:26

Det var med stor måben at jeg så subj. på tv3 igår da der pludselig var en
scene jeg aldrig havde set før, nemlig den sexscene med Stone og Crowe og
sørme om ikke IMDB også havde den nævnt...
Mit problem er at jeg havde overvejet at skifte min laserdisc ud med den
reg. 1 DVD der fås i USA; men det gider jeg da ikke hvis den også er
klippet - er der nogen som kan be-/afkræfte om det er tilfældet?

Fra : Per Kristensen

Dato : 25-07-02 09:42

Den amerikanske udgivelse af filmen på Laserdisc ER klippet! Jeg har den
nemlig selv og undrede mig også over at scenen manglede da jeg engang så et
klip på tysk TV hvor den var med.

Fra : Morten DH

Dato : 25-07-02 12:12

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Den amerikanske udgivelse af filmen på Laserdisc ER klippet! Jeg har den
> nemlig selv og undrede mig også over at scenen manglede da jeg engang så
et
> klip på tysk TV hvor den var med.

Ja jeg har den også på laserdisk og overvejede at udskifte den til
DVD-udgaven; men hvis DVD'en også er klippet gider jeg sgu ikke - det var
det jeg håbede på at få be-/afkræftet af en der har den på DVD...

Fra : Troels

Dato : 25-07-02 15:19

"Morten DH" <FJERNmorten@drejoeFJERN.dk> wrote in message

> [...]
> DVD-udgaven; men hvis DVD'en også er klippet gider jeg sgu ikke - det var
> det jeg håbede på at få be-/afkræftet af en der har den på DVD...

lden er en TRI-STAR presning aka ROT...

jeg har været 2 eller 3 igennem, alle med ROT

Troels

Fra : Morten DH

Dato : 25-07-02 16:03

"Troels" <Troelsb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> lden er en TRI-STAR presning aka ROT...
>
> jeg har været 2 eller 3 igennem, alle med ROT

Hmm så må jeg vist hellere kigge min efter i sømmene, den har ikke været ude
af skabet i et par år :-/

Fra : Jan Lund Thomsen

Dato : 17-08-02 10:24

On Thu, 25 Jul 2002 13:11:30 +0200, Morten DH wrote:
>Ja jeg har den også på laserdisk og overvejede at udskifte den til
>DVD-udgaven; men hvis DVD'en også er klippet gider jeg sgu ikke - det var
>det jeg håbede på at få be-/afkræftet af en der har den på DVD...

Den danske R2 DVD *har* scenen med. Lige efter at Ellen har været på
kirkegården og snakket med Doc Wallace.

--Jan

Fra : Per K

Dato : 25-07-02 20:00

> [...]
> reg. 1 DVD der fås i USA; men det gider jeg da ikke hvis den også er
> klippet - er der nogen som kan be-/afkræfte om det er tilfældet?

Scenen er med på den udlejnings VHS jeg købte brugt for en del år tilbage.
Så mon ikke den også er på Reg2 DVD´en når den findes på dansk VHS ?

Venligst Per