Ang. software t/ 3310
Fra : -2fast

Dato : 25-07-02 00:33

1) Hvor kan Jeg hente den sidste nye software til min Nokia 3310

2) Hvor finder jeg en udførlig brugervejledning om hvordan jeg installere
softwaren

3) Kan jeg installere igennem mit RS 232 kabel ? (hvis jeg da ellers
nogensinde får det til at virke ordentligt)!
Hvilke fordele er der ved at opgradere softwaren?
Softwaren i min er ret gammel V.04.19.
På forhånd tak

Fra : Runman

Dato : 25-07-02 08:47

> [...]
= prøv her : WWW.gsm-free.com
> 2) Hvor finder jeg en udførlig brugervejledning om hvordan jeg
= ?
> [...]
> nogensinde får det til at virke ordentligt)!
= ?
> Hvilke fordele er der ved at opgradere softwaren?
= Nyeste sw til 3310 er 5,57

***RUNMAN***

Fra : Kenni Lund

Dato : 25-07-02 14:07

> 3) Kan jeg installere igennem mit RS 232 kabel ? (hvis jeg da ellers
> nogensinde får det til at virke ordentligt)!

Hmm, hvis jeg husker rigtigt, er RS232 kablet så ikke bare data-cable
converteren som tilsluttes flashkablet? Isåfald er det blot et data-kabel du
har, og dette kan ikke bruges til at opgradere software....hertil kræves et
flasher kabel.

Mvh.
--
Kenni Lund
www.turbogris.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-07-02 10:50

"-2fast" <2f@st.oops!.invalid> wrote in

> 3) Kan jeg installere igennem mit RS 232 kabel ? (hvis jeg da
> ellers nogensinde får det til at virke ordentligt)!

Nej - dertil kræves et flash-kabel (anvender LPT-parallelporten)

> Hvilke fordele er der ved at opgradere softwaren?

Hvis ikke du har nogen problemer er det ikke sikkert du vil opleve ret
mange fordele.
I for eksempel version 5.47 kan telefonen finde på at låse inde i SMS-
delen og der er så kommet nogle rettelser efterfølgende, men derfor
sælger Telia gennem blandt andet Wanna-save alligevel N3310 med denne
version den dag i dag.

Flemming