Papa Roach - Lovehatetragedy
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 24-07-02 21:47

Hej

Er jeg den eneste der synes at deres nye cd er lidt energi-løs
i forhold til den gamle??

Lad mig høre hvad du synes

Mvh
Rasmus Hauge
(Papa Roach fan...)

Fra : zcully

Dato : 25-07-02 06:22

Nej jeg syntes faktisk du har totalt ret.
Jeg blev meget overasket da jeg læste anmeldelser af den nye og den blev
rost til skyerne og de indirekte skrev at den gamle var ringe i forhold til.
Flere af mine kamerater har det på samme måde, så jeg troede bare det var
mig der var noget i vejen med.
Åbenbart ikke.

/Zcully

Fra : Lars Petersen

Dato : 04-08-02 00:43

> [...]
til.
> Flere af mine kamerater har det på samme måde, så jeg troede bare det var

Jeg kan kun hoppe med på den vogn, men "she loves me not" styrer dog 300%

/lars