skern å
Fra : jokke

Dato : 24-07-02 21:40

hej jeg skal til skern å i næste uge omkring herning,nærmere tanderupkær er
der nogen steder i nærheden der er godt og er der et sted hvor der er en
beskivelse over skern å ,alt omkring skern å har interesse
__________________________________________________________________ jokke
ICQ#: 91731527 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Alex Linaa

Dato : 25-07-02 07:30

"jokke" <speddie_jokke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen steder i nærheden der er godt og er der et sted hvor der er en
> beskivelse over skern å ,alt omkring skern å har interesse

Prøv at se på http://www.dagkort.dk, eksempelvis:
http://www.dagkort.dk/forening/0018.lasso

Der skulle være gode muligheder for en fisk.

vh
Alex

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 28-07-02 11:54

hm.. Det er første gang jeg stifter bekendtskab med dagskort.dk, men det er
jo genialt!.. Alt vi behøver nu er bare nogle flere (sjællandske) vande.
Susåen, St.vejle å, Tryggevælde etc.

Mmm, man kan bare drømme.. :)

K.

Fra : Alex Linaa

Dato : 29-07-02 09:26

"Karsten Hammer Hansen" <elektrosport@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hm.. Det er første gang jeg stifter bekendtskab med dagskort.dk, men det
er
> jo genialt!.. Alt vi behøver nu er bare nogle flere (sjællandske) vande.
> Susåen, St.vejle å, Tryggevælde etc.

Det var da Sjællandske bække du mente, ikke?

/Alex

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 29-07-02 10:35

jo, selvfølgelig.. beklager fejltagelsen, det var vist en forskrivelse! :)