Variabel med over til links, når jeg vil n~
Fra : Børge Bech Jensen

Dato : 24-07-02 21:42

Jeg har lavet en stambog, som indeholder et stamtræ med overskrifter. På
disse har jeg lavet hyperlinks, som skulle kunne slå den næste generation op
på basen, men jeg kan ikke få mit id(variabel) med over.
Siden kan ses på www.shaggytail.dk/guestbook/stambog.php
Det ser ud som følgende:

Min variabel er blevet tilskrevet længere oppe i php koden, det sidste står
i ren HTML.

Venlig hilsen
Børge Jensen

Bech Jensen ICQ#: 9371700 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Larz

Dato : 24-07-02 22:28

--
-