Communi Cam til T68i, er det noget værd??
Fra : Jannik Mariager

Dato : 24-07-02 21:19

Hejsa

Som man jo ved kan man sætte det der Communi Cam til T68i, men ifølge
Sonyericsson´s hjemmesider er der 3 forskellige nemlig
MCA 10
MCA 20
og MCA 25 (under "kommer snart")

Hvad er forskellen på disse kameraer og er der nogen som har erfaringer med
dem?

Mvh

Jannik Mariager

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 24-07-02 23:59

> Hvad er forskellen på disse kameraer og er der nogen som har erfaringer
> med dem?

MCA-10 er udviklet til den gamle T68. Der kun søger i kameraet, og den
gemmer ligeledes billederne i kameraet. For at se billederne er man nødt
til at sende dem til en computer via WAP.

MCA-20 kom samtidigt med T68i. Nu har du søgeren i telefonens display
i stedet. Du kan ligeledes se billederne bagefter i telefonen, og bruge
dem som evt. grafik.

MCA-25 er den nye som er udviklet til T300, men også virker med T68i. Det
må blot være en viderebygning af MCA-20, hvor den så blot kan tilføje
diverse effekter til billedet direkte i kameraet via telefonen. Det kan
du læse mere om her : http://makeashorterlink.com/?Z51D63851 .

En af mine venner har lagt to billeder op han har taget med en T68i og
et MCA-20 kamera :

http://www.crazyslagelse.dk/t68i-01.jpg
http://www.crazyslagelse.dk/t68i-02.jpg

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 25-07-02 00:02

> MCA-10 er udviklet til den gamle T68. Der kun søger i kameraet
> MCA-20 kom samtidigt med T68i. Nu har du søgeren i telefonens
> MCA-25 er den nye som er udviklet til T300, men også virker med

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl. Jeg er ikke den største Ericson
ekspert. Det blot hvad jeg har læst og prøvet mig frem til :)

Fra : KGB

Dato : 25-07-02 00:37

"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du læse mere om her : http://makeashorterlink.com/?Z51D63851 .
>
> En af mine venner har lagt to billeder op han har taget med en T68i og

Overraskende god billedekvalitet !!!

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Kenneth S

Dato : 25-07-02 08:57

> En af mine venner har lagt to billeder op han har taget med en T68i og
> et MCA-20 kamera :
>
> http://www.crazyslagelse.dk/t68i-01.jpg
> http://www.crazyslagelse.dk/t68i-02.jpg

Rigtig god kvalitet (og rigtig gode motiver).

Kenneth

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-07-02 11:23

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in

> Rigtig god kvalitet (og rigtig gode motiver).

Ja det var da nogle svært søde ekspedienter i den butik - jeg går ud
fra at det er ekspedienterne og ikke "hans"

Flemming

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-07-02 11:53

"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> wrote:

> [...]
>må blot være en viderebygning af MCA-20, hvor den så blot kan tilføje
>diverse effekter til billedet direkte i kameraet via telefonen. Det kan

MCA-25 har også digital zoom.

>En af mine venner har lagt to billeder op han har taget med en T68i og
>et MCA-20 kamera :
>
>http://www.crazyslagelse.dk/t68i-01.jpg
>http://www.crazyslagelse.dk/t68i-02.jpg

Billederne er temmelig uskarpe, men med det kraftige modlys er kameraet
også sat på en hård prøve. Tror du, du kunne få ham til at prøve
udendørs på en overskyet dag?

Peter

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 25-07-02 14:17

> MCA-25 har også digital zoom.

Ahr. Okay.

> du kunne få ham til at prøve udendørs på en overskyet dag?

Jeg skal prøve og spørge om han har andre billeder at ligge.