Er der ordbog i T68i??
Fra : RBJ

Dato : 24-07-02 18:29

Ja, jeg vil gerne vide om der er ordbog i t68i?

Fra : RBJ

Dato : 24-07-02 18:33

> Ja, jeg vil gerne vide om der er ordbog i t68i?

Mig igen.. Altså ligesom vi kender den fra Nokia telefonerne.

Fra : MaRk

Dato : 24-07-02 18:46

Ja, det mener jeg. Der er ihvert fald i min T65

Fra : Kim

Dato : 24-07-02 18:49

Ja der er ordbog i T65 og T68
Det virker også fint. jeg har selv en T68
Det er nået af det samme son i Nokia

Kim

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 24-07-02 20:04

> Det virker også fint. jeg har selv en T68
> Det er nået af det samme son i Nokia

Korrekt. Den fungere efter samme princip. Blot sidder specialtaster og
mellemrum ikke på samme taster. Så den kan være svær at vænne sig til
hvis man kommer fra Nokia telefon. Plus hastigheden slet ikke er nær
Nokias T9. Man kan nå at taste meget før end T68i får det skrevet.

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 24-07-02 20:29

hvis man kommer fra Nokia telefon. Plus hastigheden slet ikke er nær
> Nokias T9. Man kan nå at taste meget før end T68i får det skrevet.

Det problem har jeg ikke længere, efter opdatering af min T68i til nyeste
SW - R2E006

Kamran

Fra : Jannik Mariager

Dato : 24-07-02 20:48

Hvordan kan man se hvilken software man har i sin T68i nu?

JAnnik

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 24-07-02 21:07

"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan man se hvilken software man har i sin T68i nu?
>
> JAnnik

Tryk >*<<*<* (pilene er bevægelser med joysticket)
så skulle det problem være løst...

Mvh

Rasmus Hauge

Fra : Morten HB

Dato : 25-07-02 19:01

"Kamran Sarwar" <KamranSarwar2000@hotmail.com> wrote in message

> Det problem har jeg ikke længere, efter opdatering af min T68i til nyeste
> SW - R2E006

Hvor har du fået gjort det, og kostede det nået. Noget der gøres mens man
venter? Kom gerne med alle detaljerne.

/Morten

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-07-02 18:32

"Morten HB" <mortenb@trashcanFJERNES.dk> wrote:

>"Kamran Sarwar" <KamranSarwar2000@hotmail.com> wrote in message

>Hvor har du fået gjort det, og kostede det nået. Noget der gøres mens man
>venter? Kom gerne med alle detaljerne.

Jeg fik min T68m opdateret hos på Hovedbanegården i København. Det gik
under garantien, så det var gratis.

Peter

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 26-07-02 22:28

"Morten HB" <mortenb@trashcanFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor har du fået gjort det, og kostede det nået. Noget der gøres mens man
> venter? Kom gerne med alle detaljerne.

Hej
Jeg var inde og spørge idag ved min forhandler, og han sagde at den skulle
sendes ind til Ericsson, som var de eneste der opdaterede t68'erne.
Hvis du får sendt den ind nu, så vil det tage 8-16 (pga nedsat mandskab hos
Ericsson) dage før du får den tilbage, men hvis du venter til efter ferien,
så skulle det højst tage 8 dage.

Håber det var svar nok.

Mvh
Rasmus Hauge