Westie - pris
Fra : Tore og Helle

Dato : 24-07-02 18:22

Hej gruppe,

Vi står overfor at anskaffe os en westie og har fået tilbudt een tæve til
11.000,-. Det er godt nok af de bedste familier, men vi har ikke tænkt os at
anvende den til udstillinger eller avl, så vi vil høre hvad "normal" prisen
er på en westie.

mvh

Helle & Tore

Fra : Sander

Dato : 25-07-02 10:43

"Tore og Helle" <hellehjorth@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> anvende den til udstillinger eller avl, så vi vil høre hvad "normal"

Jeg vil skyde på en pris, på omkring 6.000 kr., til at være "normalprisen".

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Charlotte Pedersen

Dato : 25-07-02 11:49

Hej med jer!

Prisen for en westiehvalp med DKK stamtavle solgt som familiehund
ligger på ca. kr. 8.000 og opad.

mvh
Charlotte

Fra : Mejdahl

Dato : 25-07-02 13:32

> [...]
prisen

Prisen for en westiehvalp med DKK stamtavle solgt som familiehund ligger
mellem kr. 7.500 - 12.000
VH Jens
http://home19.inet.tele.dk/westi/

Fra : Sander

Dato : 25-07-02 15:20

"Mejdahl" <mejdahlxxx@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at
> prisen
>
> Prisen for en westiehvalp med DKK stamtavle solgt som familiehund ligger

Er det normalprisen for hunde med DKK stamtavle, eller koster westien mere,
end andre hunderacer ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Mejdahl

Dato : 25-07-02 16:16

Er det normalprisen for hunde med DKK stamtavle, eller koster westien mere,
> end andre hunderacer ?

Ja det er nomalpris for en Westi, men du kan købe en Tysk Ruhåret Hønsehund
for kr. 3000,00 så kiloprisen på en Westi er høj.
VH Jens http://home19.inet.tele.dk/westi/

Fra : Tore og Helle

Dato : 25-07-02 19:00

Tak for mange svar også privat. Det går op for os at der er 2 forbund! Ikke
fordi det betyder noget for os, men det gør det sikkert for de forskellige
medlemmer Det er det samme som i boksning

Vi vil blot have en god hund, der vil få det spændende, kærligt med mange
oplevelser hos os.

mvh

Tore & Helle

<3d400974$0$80808$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Mari

Dato : 25-07-02 18:33

> [...]
at
> anvende den til udstillinger eller avl, så vi vil høre hvad "normal"

Find opdrætterne på http://www.dansk-kennel-klub.dk og også hvalpelisten.
Aftal besøg hos flere end den ene opdrætter - og vælg at købe hvalp hos den
opdrætter, som du kommunikerer bedst med.

Overvej så også, om det måske skulle være en cairn terrier eller en
dværgschnauzer
du skulle ha' - de fås til den halve pris - og er også trimmehunde. Og som
typer minder de
meget om westien.......... men er nok nemmere mht. pelspleje.

Se dværgschnauzer her: http://www.nero-argento.dk og cairn terrier her
http://www.cairn.dk
eller her:

Mari

Fra : Annette Skovbon

Dato : 27-07-02 13:45

Der er nogle som har Cairn-hvalpe tilsalg her :
http://www.welshpony.dk/cairn.htm
Og der er prisen da lidt anderledes end 10.000-11-000.
Vh. Annette

Fra : Lene Thorup

Dato : 28-07-02 13:57

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> skrev i en meddelelse
> Der er nogle som har Cairn-hvalpe tilsalg her :
> http://www.welshpony.dk/cairn.htm
> Og der er prisen da lidt anderledes end 10.000-11-000.
> Vh. Annette

Ja de er da næsten ikke til at stå for.....gode billeder af dem.

Lene

Fra : solveig

Dato : 07-08-02 08:22

Hej.
Jeg synes bestemt også det er i overkanten at give 11.000 kr. for en
westie. Jeg mener prisen ligger på 6-8.000 kr.
Håber det lykkes for jer.
Mvh
Solveig

http://www.kandu.dk/