Kan ikke logge ind på serveren
Fra : Brian

Dato : 15-02-01 14:54

Jeg har lige installeret win98 forfra på en kollegas computer og ved login
på netværket er der ingen problemer.
Men ligeså snart at hun vil ind på sin mappe på serveren (eller ind på
serveren: BLACK) kommer denne box frem:

Du skal angive en adgangskode for at oprette denne forbindelse:
Ressource: \\black\data

Det mærkelige er så, at når jeg logger ind med mit navn på hendes computer
så kan jeg godt logge ind på serveren!

Hvor ligger fejlen? Hvad skal jeg ændre?

Håber I kan hjælpe.

-Brian

Fra : Bruun

Dato : 15-02-01 23:53

Hejsa,

"Brian" <brh@kc.dk> wrote in message news:96gn0s$ebi$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> så kan jeg godt logge ind på serveren!
>
> Hvor ligger fejlen? Hvad skal jeg ændre?

Hvilken slags server?! Hun skal oprettes som bruger på serveren. brugernavn
og passwd skal stemme overens med det der er registreret på serveren!

Mvh Kim Bruun