Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tiffen linse
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 24-07-02 18:24

Hej!

Jeg har bestemt mig for at købe en Tiffen 2X tele til mit G2 fra
www.tiffen.com
Findes der mon nogle forhandlere i europa/danmark ?

Hilsen Bo

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-07-02 18:43

"Bo Jørgensen" wrote:

> Hej!
>
> Jeg har bestemt mig for at købe en Tiffen 2X tele til mit G2 fra
> www.tiffen.com
> Findes der mon nogle forhandlere i europa/danmark ?

Inden du køber noget, så prøv lige at tjekke flg. URL:
http://www.raynox.com - deres forsatslinser får generelt meget gode anmeldelser.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 24-07-02 18:57

Fint link, meget spændende udstyr, men hvad med priserne - dem fandt jeg
ikke. Hvor har du læst anmeldelser?

Hilsen Bo

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-07-02 20:16

"Bo Jørgensen" wrote:

> Fint link, meget spændende udstyr, men hvad med priserne - dem
> fandt jeg ikke. Hvor har du læst anmeldelser?

Flere steder i internationale foto-grupper, der er også anmeldelser på
forskellige review-sites f.eks. http://www.steves-digicams.com og http://www.dpreview.com

Fra : Sponte

Dato : 25-07-02 17:07

Hej Bo

Sidste år søgte jeg efter samme fabrikat (Tiffen), fandt også et sted hvor
de solgte Tiffen filtre men ikke wide/telelinserne, de blev efter sigende
ikke solgt i Danmark (besked fra FOTO/C), dem måtte jeg bestille fra USA.
Om sagerne har ændret sig ved jeg ikke.
Du kan evt. kontakte mig via email, hvis du ønsker nærmere oplysninger.

Mvh.
Sponte

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D3EFCEE.1A9F5295@niels-ebbesen.net...