MS Windows
briani 27239
Downloade mere end 2 filer?
Fra : Stream

Dato : 24-07-02 18:28

Hej,

Kan det lade sig gøre i win2k at downloade mere end to filer på engang,
jeg vil blive meget glad for enhver hjælp jeg kan få :))

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-07-02 18:41

In news:dk.edb.system.ms-windows Stream wrote:

>Kan det lade sig gøre i win2k at downloade mere end to filer på engang,
>jeg vil blive meget glad for enhver hjælp jeg kan få :))

Håber så også at du kan acceptere et link:
<http://groups.google.com/groups?q=downloade+mere+end+2+filer>

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Ole C

Dato : 24-07-02 19:47

Stream skrev blandt andet:

> Hej,
>
> Kan det lade sig gøre i win2k at downloade mere end to filer på
> engang, jeg vil blive meget glad for enhver hjælp jeg kan få :))

This is to increase the the number of max downloads to 10.

1. Start Registry Editor (Regedt32.exe).

2. Locate the following key in the registry:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings

3. On the Edit menu, click Add Value , and then add the following
registry values:

"MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=Dword:0000000a

4. Quit Registry Editor.

vh
Ole C

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-07-02 21:20

"Stream" <stream@home.cu> skrev:
> Kan det lade sig gøre i win2k at downloade mere
> end to filer på engang, jeg vil blive meget glad for
> enhver hjælp jeg kan få :))

<http://home20.inet.tele.dk/noerrelund/xpstuff/download_vinduer.reg>

Download og kør ;)
Så kan du have op til og med 100 igang samtidig ;)

/Mikael

Fra : Stream

Dato : 26-07-02 19:31

Mange tak for hjælpen begge to :)) det gjorde livet lidt sjovere