Ericsson mp3 afspiller
Fra : MaRk

Dato : 24-07-02 17:23

Hej

Jeg har lige fået min ericsson mp3 afspiller....
Lige nu er jeg MEGET skuffet over den mp3-adspiller!!!!!!!
Den skodder virkelig! Det er lydkvaliteten jeg er utilfredsmed, hvis jeg
drejer stik til én bestemt position så bliver lyden nogenlunde. Det kan da
ikke passe!?!?! Kan det stik ik' sidde som det vil?? Hvis det sidder forkert
kan man overhovedet ikke høre vokal nogen gange forsvinder vokalen
helt!! Den er jo ikke ret andvenelig hvis man har købt den til at have med
på farten, når stikket skal sidde så præcist.
Hvis det er sådan med alle ericsson mp3 afspillere, så kan jeg absolut ikke
andbefale nogen at købe den, bytter den selv hvis ikke der er en løsning.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 24-07-02 17:40

> [...]
> præcist. Hvis det er sådan med alle ericsson mp3 afspillere, så kan
> jeg absolut ikke andbefale nogen at købe den, bytter den selv hvis

Jeg tror der er noget galt med din, jeg var imponeret over lyden, men det
kan jo også være en smags sag.

Jeg bruger den på min T68(i)

Jan
--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : Hov-Hov

Dato : 24-07-02 18:52

> [...]
ikke
> andbefale nogen at købe den, bytter den selv hvis ikke der er en løsning.

Jeg havde nøjagtigt samme problem. Jeg købte min for 1½ måned siden hos
Wanna-save.dk til 399 kr, men returnerede den straks... Om jeg så får
pengene tilbage for den er et andet problem. Hver gang jeg ringer til dem
har de enten haft et teknisk problem eller også er regnskabschefen på ferie.
Det *kan* være rigtigt, men jeg er begyndt at tvivle! Hvad kan man egentlig
gøre for at få pengene tilbage??

Mvh. Johnny

Fra : MaRk

Dato : 24-07-02 18:56

købte også hos wannasave

"Hov-Hov" >

Fra : Hov-Hov

Dato : 25-07-02 10:40

> købte også hos wannasave

Surt. Du skal nok ikke regne med at kunne få pengene tilbage for den. Har
endnu ikke hørt noget!

Mvh. Johnny

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-07-02 19:00

"MaRk" <x@x.dk> wrote:

> [...]
>andbefale nogen at købe den, bytter den selv hvis ikke der er en løsning.

Havde samme problem. Tryk stikket hårdt ind. Det skal længere ind end
man tror. Derefter er lyden helt klar.

Peter

Fra : MaRk

Dato : 24-07-02 22:08

> Havde samme problem. Tryk stikket hårdt ind. Det skal længere ind end
> man tror. Derefter er lyden helt klar.
>
> Peter

Takker mange gange!!!
Det virkede!!

Fra : Michael

Dato : 25-07-02 17:26

Nu har jeg også lige fået en ind af brevsprækken.
Mage til pis skal man se langt efter.
Mp3 filen skal være en bestemt type.
Ellers kan man ikke bruge den.
Og man kan stadig ikke bruge den i XP.
selvom det er den nyeste man kan få.

Fra : MaRk

Dato : 26-07-02 15:04

> Og man kan stadig ikke bruge den i XP.

Min køre fint under xp Har du hentet nyeste driver fra ericsson??

>Mp3 filen skal være en bestemt type.

Hvad mener du??? En mp3 er da en mp3.....

Fra : Jannik Mariager

Dato : 26-07-02 15:29

Hej Mark

Har du et link eller tænker du på PMM 3.00 på deres side.

DEn har jeg installeret men der sker ikke noget når jeg sætter kortet i
kortlæseren eller når jeg starter programmet op, hvad gør jeg galt?

Jannik

Fra : MaRk

Dato : 26-07-02 16:11

"Jannik Mariager" <jannikm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Mark
>

> Har du et link eller tænker du på PMM 3.00 på deres side.
Ja jeg tænker på på PMM 3,00

> DEn har jeg installeret men der sker ikke noget når jeg sætter kortet i
> kortlæseren eller når jeg starter programmet op, hvad gør jeg galt?

Har du haft installeret andre drivere??? Du har tilsluttet det med keyboard
port og det hele??

Min den kommer frem når jeg åbner "Denne computer" som et drev. Hos hedder
den "MultiMediaCard"

Fra : Jannik Mariager

Dato : 26-07-02 17:47

JEg tror squ det virker nu, jeg havde vist dummet mig lidt..

Er der nogen som ved om man kan købe flere ram kort med større mængde ram på
og hvad prisen er?

ram kort til Digital kamera er jo vildt billige og ligner disse meget
(fysisk) kan man bruge dem eller er det nogle specielle nogle?

Fra : MaRk

Dato : 26-07-02 18:11

De hedder vist multi media card, prøv at kig på www.edbpriser.dk