MS Windows
briani 27239
W 2000 opstart
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 24-07-02 17:18

W 2000 pro
hver tredie gang under opstart ligger det hele i et rod, og jeg må
starte på ny, hvorefter den skal undersøge et eller flere drev for
konsistens, og finder ingen fejl, nogle gange retter den dog i en log
fil
sp. er det w2000 eller min maskine der kikser
pentium 500 mhz 256 MB
mvh Ebbe

Fra : Mads Jensen

Dato : 24-07-02 18:06

Hej

> sp. er det w2000 eller min maskine der kikser
> pentium 500 mhz 256 MB

Jeg ville (gen)installere på en ny partition, eller på en anden harddisk.
Hvis du ikke har det, så gem dine data og geninstaller.

Det er nok ikke PC'en, den er gal med, men sikkert Windows 2000, medmindre
at du har nogle hardware defects!

/Mads

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 24-07-02 18:08

On Wed, 24 Jul 2002 19:06:22 +0200, "Mads Jensen"
<info@disney-comics.dk> wrote:

> [...]
>Hvis du ikke har det, så gem dine data og geninstaller.
>
>Det er nok ikke PC'en, den er gal med, men sikkert Windows 2000, medmindre

Hej, tak for interessen.
Jeg har geninstalleret, efter formatering, men ingen forskel,
en trøst er at den ikke stopper når den først er igang, som
W98 SE tit gjorde
mvh Ebbe

Fra : Erling

Dato : 25-07-02 00:23

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> W 2000 pro
nogle gange retter den dog i en log
> fil

Hvad skriver "den" i loggen ?

Mvh
Erling

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-07-02 18:09

On Thu, 25 Jul 2002 01:23:14 +0200, "Erling"
<erlingo@post.cybercity.dk> wrote:

>"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> nogle gange retter den dog i en log
>
>Hvad skriver "den" i loggen ?
>
>Mvh
>Erling

Det er ikke lykkedes at fange den endnu, det går så hurtigt, og de
sidste dage har den kun gennemset HD, og skrevet at den ingen fejl har
fundet.
Efter hukommelse:: ???logfil havde ulovlig størrelse, windows har
flyttet filer.
Jeg vil prøve om jeg kan fange teksten en dag
Hilsen og tak
Ebbe