Hunulven Ilse fra SS
Fra : Nocturno Culto

Dato : 15-02-01 14:51

Er der noget der ved hvor man kan få fat i "Hunulven Ilse fra SS" ?

--
Nocturno Culto

Fra : Keld Petersen

Dato : 15-02-01 14:56

De var for en håndfuld år siden ude på VHS i Danmark - hele serien! Måske i
rodekasser rundt omkring?
STORE film, iøvrigt... fnis...

Fra : Henrik Larsen

Dato : 15-02-01 15:07

"Keld Petersen" <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> skrev i en
meddelelse news:EdRi6.107$M13.5043@news.get2net.dk...
> De var for en håndfuld år siden ude på VHS i Danmark - hele serien!
Måske i
> rodekasser rundt omkring?
> STORE film, iøvrigt... fnis...

Hele serien minus ILSE HUNTIGEREN FRA SIBIRIEN er for nylig udsendt på
DVD, restaureret, letterboxed og hele svineriet!

Den gamle Scanbox salgsvideoudgave af ILSE HUNULVEN FRA SS er
censureret, mens de øvrige er ok. Der findes godt nok en meeget gammel
lejeudgave af ILSE HUNULVEN... men den er kanon sjælden..

Vh Henrik

Fra : Broder Salsa

Dato : 15-02-01 15:19

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hele serien minus ILSE HUNTIGEREN FRA SIBIRIEN er for nylig udsendt på
> DVD, restaureret, letterboxed og hele svineriet!

Kan du anbefale et godt sted den/de kan købes ?

--
Salsa

Fra : nikolaj borg

Dato : 15-02-01 16:39

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes godt nok en meeget gammel
> lejeudgave af ILSE HUNULVEN... men den er kanon sjælden..

Ha, jeg vidste, at min lokale kiosk er noget særligt: Sidst jeg beundrede
deres videosamling - nok ½ års tid siden - stod den der.

/Nikolaj
- som sjældne gange griber sig selv i at savne tv og video.

Fra : Nils

Dato : 16-02-01 04:49

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6305808120/