Ingen signal på 6210
Fra : PJ

Dato : 24-07-02 16:28

Jeg har en Nokia 6210, hvor der pludselig ikke længere er noget signal.

Er det noget, der kan laves billigt?

Mvh.

Palle Jensen

Fra : Morten Birkely

Dato : 24-07-02 20:36

Hejsa. Jeg har haft samme problem med min 6210er. Jeg var dog så heldig at
garentien ikke var udløbet, så jeg gik ned til en servicebutik i århus med
timesservice. De "lavede" tilsyneladende telefonen men efter meget kort tid
var det det samme igen. Derefter skiftede de alt indmaden så kun covert og
batteriet var gammelt og siden har jeg ikke hafr problemer. Ud fra det er
det jo ikke til at sige hvor billigt der er at få lavet. men hvis du som mig
skal have "skiftet" telefon kan det jo være en mindre sjov omgang.

Fra : MesterLasse

Dato : 25-07-02 13:15

> "PJ" <pallejensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej
Få opdateret din software.
Det hjalp på min.

Mvh.
MesterLasse

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 27-07-02 05:18

"PJ" <pallejensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Nokia 6210, hvor der pludselig ikke længere er noget signal.
>
> Er det noget, der kan laves billigt?

Hvis den er under 1½ år gammel, så koster det ikke noget.