K: Sort langhårskilling/Århus Området
Fra : tulle

Dato : 24-07-02 16:04

Føst tak til dem som reagerede på min første efterlysning, jeg kom desværre
bare for sent til dem som fangede os pga en internet udbyder som ikke ville
som vil vil, så Vi søger stadig en sort langhårskilling i Århus området,
race ?? Tja enten en dejlig "hovsa" blanding huskat/langhår killing eller
en norskskovkat/ ell. perserkilling (og den må gerne have næse) et must
for blandingskillingen er dog at den er
langhåret! (beklager jeg stiller krav til en hul i hækken kat)
> Pris ??? regner med at skulle af med ca. 1000-2000 for en ren racekilling,
det skal kun være kæle kat. Køn er underordnet da det er sindet på katten
som tæller. Han/Hun skal her være legekammerat til vores lille
tortie perserpige på snart 1 år som virkelig savner en hygge legekammerat.
Tager gerne toget lidt længere efter den rigtige kat.

Tulle