Problem med 3410
Fra : Anders Lykke

Dato : 24-07-02 15:40

jeg er vel ikke den eneste der har en 3410 som har oplevet fejl i den. Jeg
har bl.a. problemmer med billedebeskeder. Når jeg prøver på at læse dem jeg
selv har skrevet, så lukker mobilen ned og starter op igen.

Nogen som ved hvad pokker man kan gøre ??
Plus er der nogen der ved hvor man kan finde nogle programmer til selve
mobilen ??? altså java programmer som den skulle kunne understøte.

Mvh
Anders Lykke

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 24-07-02 16:04

> jeg er vel ikke den eneste der har en 3410 som har oplevet fejl i den.
> Jeg har bl.a. problemmer med billedebeskeder. Når jeg prøver på at læse
> dem jeg selv har skrevet, så lukker mobilen ned og starter op igen.

Der skal en software-opdatering til. Der har været mange Nokia 3410 med
netop de småfejl.

http://myorange.dk/spil/downloads/