MS Windows
briani 27239
Hvor finder jeg Microsoft Virtual Machine?
Fra : Martin Mogensen

Dato : 24-07-02 14:06

Hvor kan jeg finde Microsoft Virtual Machine til Windows XP?
Har prøvet hos MS uden held.

Martin

Fra : Chano Andersen

Dato : 24-07-02 14:25

On Wed, 24 Jul 2002 15:06:14 +0200, Martin Mogensen <mm_2k@hotmail.com> enlightend everyone in dk.edb.system.ms-windows with:

Gør du vidst ikke... Hent den fra http://java.sun.com istedet.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : Martin Mogensen

Dato : 24-07-02 14:36

"Chano Andersen" <spamtrap@mrfunny.yi.org> skrev i en meddelelse
> Gør du vidst ikke... Hent den fra http://java.sun.com istedet.

Er det denne? (hedder noget andet):
http://java.sun.com/getjava/download.html

Martin

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-07-02 16:20

Martin Mogensen skrev bl.a.:

> Er det denne? (hedder noget andet):
> http://java.sun.com/getjava/download.html

Mjoe... men jeg ville nok hellere vælge den version, der kan gemmes på
harddisken. Så har du den til en anden gang.
Hent den fra denne side http://java.sun.com/j2se/1.4/download.html Det skal
være den, som hedder J2SETM v 1.4.0_01 (JRE).

--
Lars

Fra : Edmund

Dato : 24-07-02 22:08

Hvis den ægte java fra sun ikke virker kan
Microsoft Virtual Machine kan hentes fra Windows update.

I det venste vindue klick "Gør Windows update personlig"
så kommer en højre side, klick på:
"Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også"
Gem indstillingere
så venstre side, klick på
"Windows updat-katalog"
så højre side
" Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer"
Vælg styresystem.
Så klick på vigtige opdateringer og Service

Så kommer en liste på ca 17.
Virtual Machine er så denne her ca. nr 12

Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - (Dato for udgivelse: July 10,
2002)
Overførselsstørrelse: 5.2 MB
Denne opdatering løser sikkerhedsproblemet "Java Applet Can Redirect

Resten giver sig selv

Mvh Edmund

Fra : Stig Hansen

Dato : 24-07-02 22:11

Hvor kan jeg finde Microsoft Virtual Machine til Windows XP?
Har prøvet hos MS uden held.

Martin

Det gør du her. www.box4700.dk/mswm.zip

Stig.