MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nogen der hved hvornår QuickTime 6 kommer ~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 24-07-02 12:26

Hej,
Jeg kan nemlig ikke bruge den engelske version der kræver engelsk Windows
XP.
Jeg har Windows XP Home dansk version.

mvh,
Rasmus B

P.S. Undskyld hvis dette er den forkerte gruppe.

Fra : Edmund

Dato : 25-07-02 01:52

Rasmus Bertelsen skrev:

> Hej,
> Jeg kan nemlig ikke bruge den engelske version der kræver engelsk
> Windows XP.
> Jeg har Windows XP Home dansk version.

Har du prøvet både online instal og standalone filen man kan downloade.

Hvad siger XP når du prøver.
Har du prøvet at fravælge browser integration.(jeg vil tro/gætte på at
problemet er den danske browser)

Hvis der er nogen der kan se mit forrige indlæg, så kan man altså ikke
hente den danske.
Download Oplysningerne på www.apple.com er mangelfulde.
Hvis man vælger dansk, får man version 5.02

Mvh Edmund

Fra : SirWheels

Dato : 25-07-02 16:07

> Har du prøvet både online instal og standalone filen man kan downloade.
De gange jeg har downloade Standalone-filen, så er det Quicktime 5?!?

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Edmund

Dato : 25-07-02 16:16

SirWheels skrev:

> De gange jeg har downloade Standalone-filen, så er det Quicktime 5?!?

Det er fordi du vælger dansk.

Mvh Edmund

Fra : SirWheels

Dato : 25-07-02 22:13

> Det er fordi du vælger dansk.
Nåårh, okay. Ku de ikke skrive det var en "nedgraderet" version så, hmm...
eller det gør de måske? hehe

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : IzNoGoUd

Dato : 25-07-02 09:03

On Wed, 24 Jul 2002 13:25:53 +0200, "Rasmus Bertelsen"
<rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote:

>Hej,
>Jeg kan nemlig ikke bruge den engelske version der kræver engelsk Windows
>XP.
>Jeg har Windows XP Home dansk version.
Hvorfor kan du ikke vente til qt6 kommer på Dansk???

--
best regards IzNoGoUd aka Claes Nielsen, Svendborg, Denmark.