anbefale tæller og gæstebog
Fra : Brizz

Dato : 24-07-02 12:08

Dem jeg har fundet rundt på nettet synes jeg er noget værre hø. Det skal
bare være en simpel tæller og en simpel gæstebog der ikke behøver fylde så
meget på min side.
Nogen tips og tricks?
Brian

Fra : PsHdO

Dato : 24-07-02 12:38

Hej.

Hvilken udbyder har du ??
Hvis du har Get2net eller Uni2, så har de rimeligt fine funktioner til begge
dele.

Mvh.
PsHdO
Peter

Fra : dkscripts.tk

Dato : 24-07-02 12:38

Brizz wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Dem jeg har fundet rundt på nettet synes jeg er noget værre hø. Det skal
> bare være en simpel tæller og en simpel gæstebog der ikke behøver fylde

> [...]
http://www.extreme-dm.com/tracking/

der vil du finde en super counter ......eller hvis du er til det danske
prøv Chart.dk

mvh http://Dkscripts.tk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lina L

Dato : 24-07-02 13:50

> Dem jeg har fundet rundt på nettet synes jeg er noget værre hø. Det skal
> bare være en simpel tæller og en simpel gæstebog der ikke behøver fylde så
> meget på min side.

Man kan oprette en lille tæller på http://www.nedstat.com/, som jeg
personligt er meget tilfreds med.

Fra : Brizz

Dato : 24-07-02 14:33

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare være en simpel tæller og en simpel gæstebog der ikke behøver fylde så

Takker for so far..
Resultatet kan ses på www.gronaerten.dk

vil helst ikke have kritik for så ødelægger det nok min dag helt..er ikke så
fantasifuld med desing osv

Brian