MS Windows
briani 27239
HASTER Urgent!!!!!!! Brænderprogram
Fra : FILIP RAVN

Dato : 24-07-02 09:45

Hej NG

Jeg søger et lille brænderprogram som kan downloades på en langsom telefon
forbindelse. Er de ikke universale, såddan nogle programmer så de kan bruges
til alle brændere??? Helst freeware

Svar helst i en fart

Filip

Fra : Peter

Dato : 24-07-02 09:54

Ta' en tur til en døgner og se, om der ikke er et edb-magasin m/en cd-rom,
hvor der ligger noget, du kan bruge... evt. biblioteket ?
peter

Fra : C A

Dato : 24-07-02 09:55

> Jeg søger et lille brænderprogram som kan downloades på en langsom telefon
> forbindelse. Er de ikke universale, såddan nogle programmer så de kan
bruges
> til alle brændere??? Helst freeware

Prøv at kigge på www.cnet.com

her kan du fx søge på `burn cd´ og få et hav af forskellige programmer at
vælge i mellem.

hilsen

C A

Fra : Leony

Dato : 25-07-02 08:41

"FILIP RAVN" <filip.ravn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger et lille brænderprogram som kan downloades på en langsom telefon
> forbindelse. Er de ikke universale, såddan nogle programmer så de kan
bruges
> til alle brændere??? Helst freeware

858 KB og freeware, det opfylder vist dine krav.
http://asia.cnet.com/downloads/pc/swinfo/0,39000587,39016492s,00.htm
Husk dog på at man i 9 ud af 10 tilfælde får hvad man betaler for.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : FILIP RAVN