Spam revisited
Fra : David Blangstrup

Dato : 24-07-02 10:00

Har I set den nye type spam, der er kommet, hvor to: og from: og reply to:
har ens egen email adresse? Nederst skriver de, at de har indsat ens email
adresse disse steder, og at det ikke er fra serveren eller bla bla, og at
hvis man vil fjernes fra deres liste, skal man bare klikke her--> et link
der leder en til en form, hvor man skal indsætte sin email adresse, som de
-absolut_ ikke vil udnytteŠ og
Nu bliver jeg nødt til at have et filter med min egen email adresse i from:
feltet. Det er sgu ved at blive for meget!
Ellers er Entourages emailfilter perfekt. Man skruer det helt op, sætter
smuttere til ikke-spam i en periode, og voila!
Men den sidste her er godt nok fræk! Det glæder mig dog, at jeg ikke normalt
sender email til mig selv.

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-07-02 22:40

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Har I set den nye type spam, der er kommet, hvor to: og from: og reply to:
> har ens egen email adresse?

Så kan jeg bedre forstå, at jeg selv er begyndt at få mine egne klager
over abuse.

> [...]
> deres liste, skal man bare klikke her--> et link der leder en til en form,
> hvor man skal indsætte sin email adresse, som de -absolut_ ikke vil

Det har jeg en gang prøvet. Man skulle skrive sin e-mailadresse i et
felt. Hver gang man skrev "@", lød der et beeep, og en fejlmeddelelse
kom frem, at man ikke kunne bruge "@" på den side. Det er sgi da humor.
Jeg kunne i hvert fald ikka lade være med at more mig

> Men den sidste her er godt nok fræk! Det glæder mig dog, at jeg ikke
> normalt sender email til mig selv.

Når jeg sender fra mit eget domæne til min mac.com adresse, dukker min
e-mail aldrig op. Jeg må efterhånden have et noget blakket ry ovre i
USA.
--
Henrik Münster
Esbjerg