/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Kan man låse en T66 op?
Fra : Nick


Dato : 24-07-02 08:27

Er der nogen af alle jer unlocking-freaks der kan?

Jeg har selvf. kigget på diverse unlocking-hjemmesider, men det eneste de
har til fælles, er et tydeligt manglende professionelt niveau i design og
forretningsføring...

--

Mvh / Best Regards

Nick



 
 
Fischer (24-07-2002)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 24-07-02 14:19

Jeg tror du vil have mere held ved at prøve i:
news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock

*Fischer




Nick (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 25-07-02 07:51

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3d3ea96f$0$80817$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg tror du vil have mere held ved at prøve i:
> news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock

Ja, det tænkte jeg også lige til at starte med, men efter en smule moden
overvejelse, besluttede jeg jeg at prøve i denne gruppe, da jeg ikke ønsker
at opleve et scenarie bestående af en flok pubertetsforvrængede teenagere
der hopper op og ned rundt omkring mig, og råber "Jeg kan! Jeg kan!" mens de
børster burgerfedt af underlæben, og vifter med hjemmeprintede visitkort til
"Danmarks Unlocking Professional Universal Speedy Service International
Limited" på kollegieværelse 27...

/Nick



Lasse Hedegaard (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-07-02 08:59

Nick skrev:

>Ja, det tænkte jeg også lige til at starte med, men efter en smule moden
>overvejelse, besluttede jeg jeg at prøve i denne gruppe,

Dvs. du vælger bevidst den forkerte gruppe? Prøv at tænke hvis alle
gjorde det - det ville blive noget rodet...

Der findes to danske grupper omkring unlocking af mobiltelefoner:

dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Den øverste burde være den du brugte, den anden er til debat omkring
teknikkerne ved unlocking. At du mener der er nogle personer du ikke
ønsker at handle med berettiger ikke til at vælge en forkert gruppe.

>da jeg ikke ønsker
>at opleve et scenarie bestående af en flok pubertetsforvrængede teenagere
>der hopper op og ned rundt omkring mig, og råber "Jeg kan! Jeg kan!" mens de
>børster burgerfedt af underlæben, og vifter med hjemmeprintede visitkort til
>"Danmarks Unlocking Professional Universal Speedy Service International
>Limited" på kollegieværelse 27.

Det lyder ellers underholdende nok

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Nick (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 25-07-02 09:06

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:gobvjugtjmurq8u19ck5n53irgakjv3dj8@news.tele.dk...
> Dvs. du vælger bevidst den forkerte gruppe? Prøv at tænke hvis alle
> gjorde det - det ville blive noget rodet...

Nej, jeg blev nærmere tvunget af omstændighederne. At der er 2 grupper løser
ikke problemet, for de samme teenage...bla...bla...bla huserer begge steder.
(Du er da ganske fritaget, Lasse )

> Den øverste burde være den du brugte, den anden er til debat omkring
> teknikkerne ved unlocking. At du mener der er nogle personer du ikke
> ønsker at handle med berettiger ikke til at vælge en forkert gruppe.

Jeg har såmænd intet imod at drenge tjener penge. Jeg gjorde det selv ved at
løbe med aviser da jeg var i den alder...

> Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Få gradbøjet Pi med tværsummen af en kvadraturenkoder og svejs dit navn
under vand - nu med Pedigree Pal med Hærder!




Lasse Hedegaard (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-07-02 09:24

Nick skrev:

>Nej, jeg blev nærmere tvunget af omstændighederne.

Ville du gå videre til news:dk.teknik.telefoni bagefter - og andre
grupper - hvis de personen der færdes i grupperne ikke siger dig
noget? Det håber jeg ikke du ville...

>At der er 2 grupper løser ikke problemet,

Måske, men det GIVER til gengæld flere/andre problemer, hvis alle
poster i forkerte grupper.

>Få gradbøjet Pi med tværsummen af en kvadraturenkoder og svejs dit navn
>under vand - nu med Pedigree Pal med Hærder!

Pris?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock
** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Nick (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 25-07-02 09:32

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:c8dvju81pdaog8kaai2f2i5smqr1216mvb@news.tele.dk...
> Måske, men det GIVER til gengæld flere/andre problemer, hvis alle
> poster i forkerte grupper.

Strengt taget behøver jeg vel heller ikke gøre andet end bruge denne gruppe,
idet unlocking nok kan siges at høre ind under teknik i forbindelse med
mobiltelefoner. Jeg spurgte jo ikke om hvem elelr hvor meget, men om det
kunne lade sig gøre.

> >Få gradbøjet Pi med tværsummen af en kvadraturenkoder og svejs dit navn
> >under vand - nu med Pedigree Pal med Hærder!
> Pris?

Du tager din alder og smider ½ tsk successiv approximation oveni. Og beder
om lidt rabat.

> Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Dobbelt op på snapsen.

/Nick



Lasse Hedegaard (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-07-02 09:49

Nick skrev:

>Strengt taget behøver jeg vel heller ikke gøre andet end bruge denne gruppe,
>idet unlocking nok kan siges at høre ind under teknik i forbindelse med
>mobiltelefoner.

Dvs. du mener at news:dk.general er fint til ALLE emner - også emner
der har sin egen gruppe?

Sådan som usenet-hierakiet er bygget op, der skal man bruge den 'mest
præcise' gruppe til sine spørgsmål.
Har man f.eks. et spørgsmål om PHP, så skal man bruge
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php - og ikke
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside - selvom PHP er et
serverside-sprog. Der er lavet en decideret PHP-gruppe, og denne skal
man bruge - ligesom her.

Tag evt. et kig her: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk
Citat derfra:

|Et emne er uønsket i en gruppe, hvis der er en mere specialiseret
|undergruppe, der dækker samme emne. Det gælder også selv om emnet
|direkte er nævnt blandt eksemplerne på mulige emner i overgruppens
|fundats. Dette er tit resultatet når et delemne får sin egen
|undergruppe, eftersom overgruppens fundats ikke automatisk tilrettes
|af den grund.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://fergusons.dk/ebeer/ - skål!

Nick (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 25-07-02 10:56





helloo.dk (24-07-2002)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 24-07-02 19:04




"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ahll2r$26lv$1@news.cybercity.dk...

> Jeg har selvf. kigget på diverse unlocking-hjemmesider, men det eneste de
> har til fælles, er et tydeligt manglende professionelt niveau i design og
> forretningsføring...
>

> Mvh / Best Regards
>
> Nick

Hvad mener du med det???
Hilsen helloo.dk



Fischer (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 25-07-02 06:16

> > Jeg har selvf. kigget på diverse unlocking-hjemmesider, men det
> > eneste de har til fælles, er et tydeligt manglende professionelt niveau
> > i design og forretningsføring...
>
> Hvad mener du med det???
> Hilsen helloo.dk

Jeg tror han mener, at webdesign ikke er jeres stærke side.
Og jeg er desværre tilbøjelig til at give ham ret.

*Fischer



Nick (25-07-2002)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 25-07-02 08:38

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
news:3d3eec0d$0$80803$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:ahll2r$26lv$1@news.cybercity.dk...
> > Jeg har selvf. kigget på diverse unlocking-hjemmesider, men det eneste
de
> > har til fælles, er et tydeligt manglende professionelt niveau i design
og
> > forretningsføring...
> Hvad mener du med det???
> Hilsen helloo.dk

1. "Helloo.dk har Garenti...": Lær dog at bruge en stavekontrol hvis du ikke
kan selv...

2. Startsiden: Rød skrift på mørkeblå baggrund. Flot-flot...

3. Startsiden: Fejl i tegnsætning omkring kommaer. Få dog læst korrektur på
siderne...

4. Er priserne med eller uden moms?

5. Hvad med de sædvanlige oplysninger om hvordan kundeoplysnuinger
opbevares, og hvad de bruges til?

6. Indtastning af navn, adresse, postnr og by: Hvis kunden indtaster
postnr - hvad hulen skal du så med bynavnet? Jeg havde en dBase-fil allerede
i starten af 80'erne der løste den slags...

7. Kortet: Er der betalt afgift til Krak?

8. Firmaoplysninger: Hvilken type firma, CVR-nr. m.v.?

9. Stavefejl og grammatiske fejl strøet med løs hånd rundt omkring...

Nu er det ikke for at "hakke" specielt på Dans hjemmeside, men den er
symptomatisk og derfor et udmærket eksempel til afskrækkelse...

/Nick



helloo.dk (25-07-2002)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 25-07-02 18:32

> 1. "Helloo.dk har Garenti...": Lær dog at bruge en stavekontrol hvis du
ikke
> kan selv...

Stavekontrol er lavet med min PC. Den fandt ikke nogen.. (mener jeg rettede
det med garanti)

> 2. Startsiden: Rød skrift på mørkeblå baggrund. Flot-flot...

Fordi det er det sidste nye.. derfor skal det være det første du ser på
siden.. Og det virker...

> 3. Startsiden: Fejl i tegnsætning omkring kommaer. Få dog læst korrektur

> siderne...

Hvem skulle gøre det ?? Jeg har ikke råd til at få nogle til det..

> 4. Er priserne med eller uden moms?

Priserne er altid med moms..

> 5. Hvad med de sædvanlige oplysninger om hvordan kundeoplysnuinger
> opbevares, og hvad de bruges til?

Jeg gemmer ikke de oplysninger.. så hvorfor bruge tid på det?

> 6. Indtastning af navn, adresse, postnr og by: Hvis kunden indtaster
> postnr - hvad hulen skal du så med bynavnet? Jeg havde en dBase-fil
allerede
> i starten af 80'erne der løste den slags...

Men det skal man ca. i 95% af alle steder du skal indtaste sådanne..

> 7. Kortet: Er der betalt afgift til Krak?

Nej.. Er det nu også derfra?? Er der noget navn på?

> 8. Firmaoplysninger: Hvilken type firma, CVR-nr. m.v.?

Hvorfor skulle jeg skrive det på hjemmesiden?? Men hvis du vil vide det..
så er nummeret..(jeg fik det da de kaldte det SE nummer)
SE nummer 25313682

> 9. Stavefejl og grammatiske fejl strøet med løs hånd rundt omkring...

Jeg Praler ikke med jeg er ret god til at stave.. Er faktisk ordblind men
syntes selv jeg klare det meget godt.. Jeg er jo trods alt alene om det..

> Nu er det ikke for at "hakke" specielt på Dans hjemmeside, men den er
> symptomatisk og derfor et udmærket eksempel til afskrækkelse...
>
> /Nick

Tak

Jeg vil nu lige indskyde at de knægte du nævner.. hmm.. Ja jeg er selv 30 år
og fuld beskæftiget.. så jeg håber ikke jeg var en af dem som du hentydet
til.. Men når folk spørger er det vel på sin plads at man siger at man kan..
At der er mange som skriver er jo fordi vi alle komme fra forskellige steder
i landet.. Så for at finde den der ligger tættest på...
Hilsen helloo.dk




Fischer (26-07-2002)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 26-07-02 07:29

> Jeg er jo trods alt alene om det..

Jeg tror netop at det er det Nick mener.

Stort set alle unlock-sider lyser langt væk af mere eller mindre
amatøragtigt webdesign - og desværre med en del stavefejl.
Men det giver vel bare et billede af branchen, som vel mest er præget af
skoleelever, halvamatører eller små en-mands firmaer. Det er netop typisk
nogen der ikke har midler til at få lavet en professionel hjemmeside og
derfor må gøre det selv.

Men det er måske fair nok - og måske meget betryggende at man netop kan se
hvem man har gang i. Og derfor kan man jo sagtens i praksis opleve en
professionel behandling og en god og billig service.

*Fischer




helloo.dk (26-07-2002)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 26-07-02 14:21

Tak.. (tror jeg nok)



Nick (26-07-2002)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 26-07-02 18:50

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
news:3d414cc4$0$152$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Tak.. (tror jeg nok)

Læs & lær...

/Nick



Nick (26-07-2002)
Kommentar
Fra : Nick


Dato : 26-07-02 08:16

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
news:3d4035f7$0$12715$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > 1. "Helloo.dk har Garenti...": Lær dog at bruge en stavekontrol hvis du
>> ikke kan selv...
> Stavekontrol er lavet med min PC. Den fandt ikke nogen.. (mener jeg
rettede
> det med garanti)

Nå, men det gjorde du ikke

> > 2. Startsiden: Rød skrift på mørkeblå baggrund. Flot-flot...
> Fordi det er det sidste nye.. derfor skal det være det første du ser på
> siden.. Og det virker...

Ikke desto mindre er det grafisk meget kikset. Du aner ikke hvordan det
kommer til at fremstå på folks skærme. På mine 3 skærme herhjemme er detret
svært at læse. Og at du skriver det er det sidste nye, så er det vel ikke et
årsskrift fra nogen designskole du hentyder til...

> > 3. Startsiden: Fejl i tegnsætning omkring kommaer. Få dog læst korrektur
>> på siderne...
> Hvem skulle gøre det ?? Jeg har ikke råd til at få nogle til det..

Ærgerligt.

> > 4. Er priserne med eller uden moms?
> Priserne er altid med moms..

Så skriv det dog! Hvor kan jeg vide det fra? Tag et kig på
forbrugerstyrelsens hjemmeside. Se hvad de skriver. Gør derefter.

> > 5. Hvad med de sædvanlige oplysninger om hvordan kundeoplysnuinger
> > opbevares, og hvad de bruges til?
> Jeg gemmer ikke de oplysninger.. så hvorfor bruge tid på det?

Så skriv det! Hvor kan jeg vide det fra? Tag... bla...bla...bla...

> > 6. Indtastning af navn, adresse, postnr og by: Hvis kunden indtaster
> > postnr - hvad hulen skal du så med bynavnet? Jeg havde en dBase-fil
>> allerede i starten af 80'erne der løste den slags...
> Men det skal man ca. i 95% af alle steder du skal indtaste sådanne..

95% af alle bilister har kørt for hurtigt. Det gør det alligevel ikke særlig
godt. Det er uigennemtænkt og slapsvanseri. Og ikke særlig brugervenligt.
Gør det dog så nemt for folk som muligt.

> > 7. Kortet: Er der betalt afgift til Krak?
> Nej.. Er det nu også derfra?? Er der noget navn på?

Jeg vil væde min gamle hat på at du har nappet det direkte.

> > 8. Firmaoplysninger: Hvilken type firma, CVR-nr. m.v.?
> Hvorfor skulle jeg skrive det på hjemmesiden?? Men hvis du vil vide det..
> så er nummeret..(jeg fik det da de kaldte det SE nummer)
> SE nummer 25313682

Fordi det er rart at vide hvem man handler med.

> > 9. Stavefejl og grammatiske fejl strøet med løs hånd rundt omkring...
> Jeg Praler ikke med jeg er ret god til at stave.. Er faktisk ordblind men
> syntes selv jeg klare det meget godt.. Jeg er jo trods alt alene om det..

Det er da fint, men det er altså ikke lykkedes særlig godt. Og uanset hvor
god man er til at stave, skal man altid få andre til at læse korrektur på
det man laver. Det kan man nemlig ikke selv.

> Jeg vil nu lige indskyde at de knægte du nævner.. hmm.. Ja jeg er selv 30
år
> og fuld beskæftiget.. så jeg håber ikke jeg var en af dem som du hentydet
> til.. Men når folk spørger er det vel på sin plads at man siger at man
kan..

Alderen er mere ment i overført betydning. At det er en umoden og grænsende
til det barnlige branche.

> At der er mange som skriver er jo fordi vi alle komme fra forskellige
steder
> i landet.. Så for at finde den der ligger tættest på...

Jojo. Nåda. Jaja.

/Nick



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste