Ny misse kat
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 24-07-02 08:34

Hej

Jeg vil starte med at takke dem som var så søde at sende link til mig ang.
rød/sølv skovkat.

Jeg har nu min egen. Han hedder Jasper og er en være trold, og selv om han
er ny syntes han at han ar mest ret til den bedste plads på det store
klatretræ, hvilket vores ene hun som normalt er meget domnerende ikke er
helt enige i, men den lille mand er da ligeglad med hendes væseri *GG*

Jeg ligger lige et billede af ham ind på mit album.

Hilsen
Gitte
www.sitecenter.dk/sacala - Norske skovkatte

Fra : Trine Alsing

Dato : 25-07-02 07:21

Hej Gitte

Tillykke med ham

Han er dog noget så vidunderlig...jeg er selv helt tosset med røde katte

Lidt misundelig hilsen *g*
Trine

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 25-07-02 13:47

Tillykke med ham. Han er godt nok dejlig.

Knus
Heidi Bojsen

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-07-02 19:28

Hej Gitte - han er vel nok flot (han ligner jo min Emily *S*)

Men øh - i dit album har du et billede af ham sammen med hans far og mor -
en sort/hvid og en sortsølv - hvordan er han så blevet rød??

Mvh.Else.

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 25-07-02 21:15

Hej Else

På billedet ser han´s mor godt nok ud til at være sort/hvid, men hun er
sorttorti men er mest rød ned af ryggen, så det er derfor *S*

Hilsen
Gitte

Ps.

Han er en være fyr, han har slet ingen respekt for de ældre madammer, og er
ligeglad med at blive dasket til af dem, han flytter sig ikke *G*