Hvad skulle være dårligt ved surecom?
Fra : Thomas

Dato : 24-07-02 07:46

I indlæget om lydløse switches læste jeg at at "eksperterne" ikke brød sig
om surecom og jeg belv en smule nysgerrig, da jeg har både en 5 og 8 ports
af slagsen uden problemer. Jeg er dog sikker på at der en masse ting om
switches jeg ikke ved og er derfor ikke klar over de mangler de surecom
switches må have, men jeg tænkte at jeg kunne blive lidt klogere... ?

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-07-02 08:59

Hej "Thomas" <tjansson80@hotmail.com>

> [...]
>switches jeg ikke ved og er derfor ikke klar over de mangler de surecom
>switches må have, men jeg tænkte at jeg kunne blive lidt klogere... ?

De er ikke værre eller bedre end de andre små desktop-switche. De
OEM'er formentlig de samme 2-3 chipsæts, performance er næppe målbar
forskellig. I segmentet 4-8 ports blæserløs switch til under et kilo
er der ikke væsentlige forskel. Køb den du synes bedst om / er
billigst.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter Jensen

Dato : 24-07-02 13:10

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> switches jeg ikke ved og er derfor ikke klar over de mangler de surecom
> switches må have, men jeg tænkte at jeg kunne blive lidt klogere... ?

Hmm, nu har vi jo fået 1 såkaldt ekspert til at svare. Desuden sagde jeg
også at det _min_ erfaring at
eksperter ikke kunne lide surecom. Dvs - det kan være 2 eks. der har sagt FY
FY!

Mvh.:
Peter Jensen