Livvagterne (ingen spoiler)
Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-07-02 00:34

Jamen så skulle jeg jo se livvagterne. Og først ville jeg selvfølgelig
lige prøve at se om jeg kunne få set Noll Tolerans... så jeg dappede ned
i "byens video" - det kunne jo være at jeg var heldig og at den lige var
blevet afleveret eller sådan noget...
Chock: Da jeg spurgte efter Noll Tolerans var svaret at den havde de
skam - men ekspedienten kunne ikke lige huske hvor coveret stod, for det
var længe siden den var blevet lejet ud. ?!?!?! Hvad går der galt,
danskere? Nå han fandt båndet til mig (uden cover). Hjem og se film. De
svenskere kan sørme lave film, kan de.
Ned og aflevere og ind i biografen, 21:30. Havde bestilt mine pladser i
god tid, så jeg sad midt i salen. Jeg kom i sidste øjeblik som altid, og
beredte mig på at kæmpe mig ind på min plads...
Chock: Der sad 9 mennesker i salen. Og fire af dem var svenskere. Hvad
går der galt, danskere? Nå, se film, se film, de svenskere kan
saftsuseme lave film. Sad ude på kanten af sædet flere gange. Se den.

Jeg fik dog ikke helt fat i slutningen - se næste indlæg.

-Rune