Billig Alcatel 511....hvor ???
Fra : Hubertus

Dato : 24-07-02 00:09

Jeg leder efter en lille (og billig) mobiltelefon.
Jeg skal ikke sms'e wappe eller noget i den stil, så små knapper gør ikke så
meget.
Min første tanke var Alcatel 511. Er der nogen her i gruppen, der ved hvor
den er billigst (evt. med abbonement)

Fra : Per

Dato : 24-07-02 07:12

Hvad med en Ericsson R520m, den kan stort set alt, triband(virker i USA
også) kalender der kan synkroniseres, wap, email, infrarød, blueto... , kan
sende billeder, lyde, kan ringe op uden du rører telefonen (voicekontrol),
kan optage 90 sekunders memo, kan optage hvis nogle ringer dig op (smart
hvis man aftaler en pris over telefonen) og meget mere.

Koster 799 med sonofon abb. og 1222 uden abb hos telekæden.

Mvh Per som lige har købt en

Fra : Per

Dato : 24-07-02 07:14

Undskyld, jeg overså ordet lille, r520 er ikke lille men slank.

Sorry
Per

"

Fra : Hubertus

Dato : 25-07-02 10:19

Men tak for dit svar just the same 8O)

Monsigneur Hubertus.

Fra : [4200] Alexandar

Dato : 25-07-02 22:07

Prøv evt at gå ned i IMERCO.
De forhandler Alcatel 511 med et tilhørende Tele2mobil abonnement til en
pris af kr.799,00

Til lidt info kan oplyses at prisen for at bruge Tele2 er:

75,- pr. md (Hvis man har Tele2 fastnet koster det dog kun 50 kr)
1,10kr pr minut hele døgnet.
SMS koster 50 øre

Mvh
Alexandar.

Fra : Hubertus

Dato : 26-07-02 00:54

Det lyder fint.
Hvis der ikke dukker andet op, så bliver det Imerco.
Tak
8O)