hvordan downloader man spillene fra www.ma~
Fra : danni plougmann

Dato : 23-07-02 23:55

subject
hvis jeg vælger et spil f.eks bubble bobbles så kan jeg kun vælge details
der står så en masse om info om rom filen navn på zipfilen men hvordan
henter jeg det
jeg har registreret mig og logget ind

Fra : DWM

Dato : 24-07-02 05:28

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis jeg vælger et spil f.eks bubble bobbles så kan jeg kun vælge details
> der står så en masse om info om rom filen navn på zipfilen men hvordan

"The roms of mame.dk was removed. mame.dk has received a
notice from a copyright holder forcing us to shut down the rom downloads."

/Kenneth Iversen

Fra : danni plougmann

Dato : 24-07-02 22:21

> "The roms of mame.dk was removed. mame.dk has received a
> notice from a copyright holder forcing us to shut down the rom downloads."

det overså jeg
jeg viste ikke det var ulovligt at ha den slags spil mame roms format
er det noget nyt
har fundet en del spilved at søge på google

Fra : BlackOut

Dato : 25-07-02 07:21

Hvis nogen skulle få lyst til at dele en lille URL ud ville mange folk blive
meget glade...

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 25-07-02 08:19

BlackOut <ea_postbox@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d3f98f0$0$392$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hvis nogen skulle få lyst til at dele en lille URL ud ville mange folk
blive
> meget glade...

Prøv en tur forbi dette site:
http://www.isd.net/mame/romdown.htm

Fra : danni plougmann

Dato : 25-07-02 16:54

> Hvis nogen skulle få lyst til at dele en lille URL ud ville mange folk
blive
> meget glade...

http://www.geocities.com/oskisalih/mame4.htm
http://mamefans.metropoliglobal.com/index.htm
http://www.ciudadfutura.com/gamesworld/mame.html
http://spazioinwind.libero.it/prodocevano1/roms.htm

det var hvad jeg kunne finde

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-07-02 20:09

danni plougmann wrote:

> http://www.geocities.com/oskisalih/mame4.htm
> [...]

Her er en mere:

http://www.emuchina.net

Prøv også på Edonkey og WinMX. Eller smut forbi
http://www.tombstones.org.uk og bestil 7 CD'er med samtlige MAME roms
(undtagen rafflsiau.zip - det originale dump gik tabt i et HD crash) på
ganske gratis (ja, det er gratis og det er ikke fup).

-Sune