Konv. væk fra isdn
Fra : Jogge

Dato : 23-07-02 21:18

Hejsan er der nogle som kan huske hvor det var henne på nettet som stod at
det var gratid at konv. tilbage til PSTN fra ISDN hvis man havde haft det
fra før den 1 marts 2001 eller 2000 eller hvornår det nu end var....mener
det var PCwork som havde haft den annonce engang...men kan ikke finde den
ørvrøv

Fra : Jogge

Dato : 23-07-02 21:31

PCworld skulle der vist nok stå

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-07-02 01:12

Jogge skrev:

> [...]
>det var PCwork som havde haft den annonce engang...men kan ikke finde den

1. maj 2000 er skilledatoen så vidt jeg husker. Prøv at ringe til TDC
og hør dem om det. Hvis de benægter al kendskab til det (nogle
medarbejdere ANER ikke hvad du taler om), så vend tilbage...

Det kunne også være en idé at tage et kig tilbage i gruppen:
http://groups.google.com/groups?&q=gratis+konvertering&meta=group%3Ddk.teknik.telefoni.isdn

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-07-02 21:05

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i sin signatur
i "dk.teknik.telefoni.isdn"

> Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Hvad får man ud af det? - Pris?

Claus

Fra : Per LH

Dato : 28-07-02 00:14

> Hvad får man ud af det? - Pris?
>
> Claus

Ovre i unlock-gruppen fandt jeg dette, skrevet af Henrik Andersen:

Her er en lille hjælp til at finde de nye 3315 funktioner.

- Brug ringetoner som "SMS-toner"
Metode 1: Lydindstillinger/Tone ved besked (Her vælger du 'Personlig' og
derefter hvilken ringetone du vil ha'.)
Metode 2: Tast 'Menu' 5 5 6

- Automatisk tastaturlås (f.eks. efter 20 sek.)
Metode 1: Indstillinger/Indstillinger for tastelås (Her vælger du 'Til' så
kan du indstille hvor længe 'mm:ss'
der skal gå før tastlås aktiveres automatisk.)
Metode 2: Tast 'Menu' 6 5 1
(Note: Funktionen findes IKKE under 'Profiler' når du går ind via
'Tænd/Sluk' knappen,
KUN når du ind via menuen)

- Skift profil på et bestemt tidspunkt
Metode 1: Profiler/1-6 (Vælg den profil du vil indstille)/Tidsindstillet
Metode 2: Tast 'Menu' 12 1-6 3

- Billedredigering - et tegneprogram hvor du kan tegne dine egne
billedbeskeder
Metode 1: Billedredig.
Metode 2: Tast 'Menu' 13 1-2

- Clipart (til brug i Billedredigering)
Metode 1: Billedredig./Rediger eksist./Clipart
Metode 2: Tast 'Menu' 13 3 2

- Slet alle SMSer
Metode 1: Beskeder/Slet beskeder/'Alle læste', 'Indbakke' eller 'Udbakke'
Metode 2: Tast 'Menu' 2 11 1-3

Per LH