Band "Angels must die"
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 23-07-02 21:42

Jeg har været til en fest hvor der var en temmelig god sang som blev spillet
mange gange, omkvædet var noget i stil med "when angels must die", og det er
ikke noget de spillet på giro 413..... Det er ikke meget at gå efter, men
jeg har simpelthen fået den på hjernen...

Takker for hjælpen!

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-07-02 22:42

Jakob Johannessen wrote:
> [...]
> die", og det er ikke noget de spillet på giro 413..... Det er ikke
> meget at gå efter, men jeg har simpelthen fået den på hjernen...

Google foreslår følgende:

Supreme Immortal Art: Magic Glass Moment

Lyder ikke som noget, man kunne spille på Giro 413...

Awakening
Although I thought I would never again
In a room with no begining or end
But for sure there is a center
Nothing but vastness
And an object of supreme magic
A mirror shaped as a pyramid
Black but still reflecting
My hands and arms but not my face
I'm watching myself moving
Towards this blasphemy
Attracted I float nearer and nearer
Trying to step aside
But my journey ends behind the glass
A sea coloured red is awaiting me there
Everything is upside down
Am I destined to drown
Surfaces belong to other dimensions
Hell is above And heaven awaits far below
Deeper and deeper I sink
And scream without sound
Unrealistic reality or a dream
In the state of being awake
For sure this will be
My greatest victory or my final defeat
If I am demon all the angels must die

/Nikolaj

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-07-02 22:45

Nikolaj Borg wrote:
> Google foreslår følgende:
>
> Supreme Immortal Art: Magic Glass Moment

ups, bandet hedder vist Abigor. Supreme Immortal Art er titlen på albummet.

URL:http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=1ABIGOR

/Nikolaj

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-07-02 22:49

Nikolaj Borg wrote:

> Google foreslår følgende:
>
> Supreme Immortal Art: Magic Glass Moment
>
> Lyder ikke som noget, man kunne spille på Giro 413...

> [...]

Det lyder ikke som fest-musik... )

-Sune

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-07-02 22:55

Sune Mika Salminen wrote:
> Det lyder ikke som fest-musik... )

Tjah, hvis man synes, at dødsmetal er festligt...

/Nikolaj

Fra : Paul

Dato : 23-07-02 23:36

Jakob Johannessen <whisky@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
> ikke noget de spillet på giro 413..... Det er ikke meget at gå efter, men
> jeg har simpelthen fået den på hjernen...

Høres ut som du sikter til Chop Suey! av og med System Of A Down (fra
albumet Toxicity).

Paul

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 24-07-02 02:38

Hej

> Høres ut som du sikter til Chop Suey! av og med System Of A Down (fra
> albumet Toxicity).

Præcis min tanke, for at hjælpe ham yderligere vil jeg lige poste en del af
teksten...

I don't think you trust in my
Self-righteous suicide,
I cry, when angels deserve to die
In my self-righteous suicide,
I cry, when angels deserve to die

Father (father)
Father (father)
Father (father)
Father (father father)
Father into your hands, I commend my spirit
Father into your hands, why have you forsaken me?
In your eyes, forsaken me
In your thoughts, forsaken me
In your heart, forsaken me

Oh, trust in my, self-righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self-righteous suicide
I cry when angels deserve to die

sakset fra letssingit.com

Jeg har selv begge System of a Downs album, og hvis man kan lide Chop Suey,
så er der en god chance for at man også kan lide i hvert fald "Toxicity",
som er deres nyeste... Derfor skal der herfra lyde en anbefaling til at
rende ud og investere i nogle cd'er, de er klart det værd. :)

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 24-07-02 02:43

Hej

jeg opdager lige at teksten ikke er HELT rigtigt gengivet, men de officielle
lyrics kan findes på systemofadown.com, ligesom i inlayet på skiverne :)

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 24-07-02 02:47

Hej igen igen

Det går godt idag, jeg synes lige at jeg burde tilføje at hvis man kan se
flash-animationer, så er der et lille stykke af Chop Suey i introen på deres
site, systemofadown.com.... Så hvis det ER den, kan du nok genkende den
der...

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 24-07-02 09:14

Der var den lige, tak skal I have alle sammen!