Lenny Kravitz fans... se her!
Fra : Chris

Dato : 23-07-02 19:24

Hvis du er ligeså gal fan af Lenny Kravitz, som jeg er, så håber jeg
på din hjælp.

Jeg er ved at stykke en fanhjemmeside sammen om Lenny Kravitz. Planen
er, at hjemmesiden er den informationskilde i Danmark, man benytter
sig af, når man vil vide noget om Lenny Kravitz.

Den har kun været oppe en uges tid, så der er ikke så meget indhold i
øjeblikket, men det vokser stødt og roligt.

Her er en liste over de emner, der mangler, og som jeg gerne ville
have noget konstruktiv hjælp til:
1) En koncertkalender
2) Adresser til andre Lenny Kravitz-fanklubber i verden.
3) En kronologi dato for dato over de vigtigste hændelser i Lenny
Kravitz liv. En slags biografi delt op i datokapitler.
4) Jeg gad godt have nogle billeder af Lenny. Det er nemt nok at finde
på nettet, men jeg vil ikke komme på kant med ophavsretsloven, så har
du fotograferet Lenny, så har jeg et udstillingsvindue.
5) Sangtekster. Her gælder det også om ikke at bryde ophavsretsloven,
så jeg ansøger snart forlaget om at få lov til at have teksterne
liggende.
6) Tabs. Spiller du guitar, så sæt dig lige og find ud af akkorder og
tabs til Lenny Kravitz sange.
7) Well, har du en idé til et emne, så er jeg meget åben.

Hov, du skal da også lige have adressen:
http://www.lennykravitz.dk

Siden hedder Lenny Kravitz Info Service, og det signalerer, at det
ikke er en "rigtig" fanklub.

Gider du hjælpe, så skriv til mig: info@lennykravitz.dk

Hygge fra
Chris