Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon eos 300
Fra : Psypher

Dato : 23-07-02 19:32

Er der nogen der har erfaring med sådan et?

Jeg har fået et godt tilbud tror jeg men jeg gad bare godt at vide om det er
et godt kamera.

Jeg er newbie på dette område.

\Psypher

Fra : Galleri DeKreative -~

Dato : 23-07-02 20:57

Psypher <l-poulsen@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der har erfaring med sådan et?
>
> Jeg har fået et godt tilbud tror jeg men jeg gad bare godt at vide om det
er
> et godt kamera.

Hej,

Jeg har selv det kamera, og er rigtig godt tilfreds med det. Det tager
skarpe billeder og er utrolig brugervenligt hvis man ikke lige selv har lyst
til at indstille alle mulige ting.

hilsener

Tommy
--
Galleri DeKreative
www.dekreative.dk

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 24-07-02 14:05

"Galleri DeKreative - Tommy Nitz" <tn@dekreative.dk> wrote in message
> [...]
> er
>
> Hej,
>
> Jeg har selv det kamera, og er rigtig godt tilfreds med det. Det tager

Rettelse: Det er objektivet der tegner billedet. Dermed er det objektivet,
der betyder noget for skarpheden af billedet.

--
Jacob W. Jensen
http://jacobwaage.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-07-02 08:49

"Psypher" <l-poulsen@mail.dk> wrote in

> Jeg har fået et godt tilbud tror jeg men jeg gad bare godt at vide om
> det er et godt kamera.

Kamerahuset er fint, en nyere model med alle de nødvendige features, men du
også se på hvilket objektiv (linse) der evt. følger med!

--
Kind regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP