Pindsvin måtte blive
Fra : Holm

Dato : 23-07-02 19:12

Kære alle

Min kære border collie, som er ved at drive mig til vanvid med sin umådelige
sult...( formoder det skyldes hendes drægtighed ? )...
ville slet ikke ind søndag aften.
Jeg kaldte flere gange , og hun plejer at være der som et lyn , men hun
dukkede ikke op .
På med futterne og ud i natten...der sad hun foran et stort pindsvin , og
sørgede for at det ikke gik sin vej !!
Hun var meget opsat på at drive det stakkels dyr med ind , ved at puffe til
det med snuden.
Hun blev tilsyneladende ikke stukket , og pindsvinet rullede sig heller ikke
sammen , de stod bare der og " diskuterede " om vejretten !!

Meget sjovt at se på .

Jeg er ved at indrette en " barselsgang " he he ..og regner med at sove
sammen med min tøs , når tiden nærmer sig.
Jeg glæder mig meget , og håber det bliver en god oplevelse at få hvalpe .
Mit største håb er dog at kunne finde nogle virkelig gode hjem til dem i
fremtiden , det er vigtigt.

Mange hilsener Holm

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 23-07-02 21:56

Hej Holm

> [...]
ikke
> sammen , de stod bare der og " diskuterede " om vejretten !!

Ja, det tror jeg gerne

> Jeg er ved at indrette en " barselsgang " he he ..og regner med at sove
> sammen med min tøs , når tiden nærmer sig.

Hvornår skal det være?

> Jeg glæder mig meget

Det ville jeg også gøre, hvalpe ( hunde i det hele taget ) er nogen dejlige
nogen

held og lykke med hvalpene.

Mange hilsner fra

Bolette