Hvad mon de kan lugte?
Fra : Maria Fabæch

Dato : 15-02-01 12:04

Hejsa

På udstillingen i søndags anskaffede jeg mig også nogle blade fra en anden
specialklub. Jeg kom hjem, og lagde dem på vores spisebord. Iantha og Jaffa
gik helt agurk, men mest Iantha - måske fordi Jaffa blev jaget væk hele
tiden.
Iantha sniffede, skrabede spandt og rullede sig (og hun er IKKE i løbetid).
Så væltede hun bladene på gulvet, og da jeg senere samlede dem op, kunne jeg
se at det var et specielt blad det var gået ud over. Det er helt tygget
nederst, og Iantha har slikket og gumlet i det...

Jeg kunne ikke lugte noget (som jeg er sikker på jeg ville kunne hvis det
havde været frisk hankatte-tis!!!!)Men det kunne kattene altså. Og det var
kun det ene blad de var interesserede i..Det lugtede vist godt!!!

Bare en lille fortælling - har I oplevet noget lignende?
de andre ting jeg havde med hjem, blev selvfølgelig, som alle ting der
kommer ind i huset, undersøgt grundigt, men kun dette blad blev oversavlet
så meget.

KH Maria

--
http://hjem.get2net.dk/maria
opdateret 14. februar 2001!!!!

Fra : Gidde

Dato : 15-02-01 12:56

Hæhæ
Nogen her fra NG'en, pinligt jeg kan ikke huske hvem, var så elskværdig engang
at sende mig kopier af en artikel om farligt kattelegetøj....Laban kammede også
helt over pga. de kopier. Han gnubbede, slikkede og æltede rundt på dem, så
snart han så sit snit til det.
Jeg gik ud fra at de lugtede af fremmed kat, hvilket jo også er meget
sandsynligt. Mon ikke bladene også lugter af kat
- Gitte

Fra : Maria Fabæch

Dato : 15-02-01 14:43

> Jeg gik ud fra at de lugtede af fremmed kat, hvilket jo også er meget
> sandsynligt. Mon ikke bladene også lugter af kat
> - Gitte

Jo det tror jeg nok, men det er der så meget der gør.... Hvis jeg har været
på besøg hos en katteven( eller lånt noget med derhjemmefra lugter det
jo også af kat, men de har ike reageret sådan på det før....

KH Maria

--
http://hjem.get2net.dk/maria
opdateret 14. februar 2001!!!!