huller i download
Fra : Micky

Dato : 23-07-02 19:01

Hej Alle
Jeg har under torden vejret mistede mit netkort og modem
da jeg har adsl (1024/256) via et Ericsson modem gik jeg net og fik det
byttet og købte et nyt net kort (eTen model EN-100R) gik så hjem og satte
det til. Så kom det Internet også var jeg en glad mand indtil jeg skulle til
at download. Der sker det iflg. dumeter køre den ca. 50 kb/sek. i gennem
snit der er jo ikke helt nok til den linie så prøver jeg at få vist den
akutuelle hastighed, det viser sig så at den for hver ca.5 sek. når op på
110 kb/sek. og så falder ned på 0 kb/sek. og sådan køre den så op og ned.
Så satte jeg et gammel 10 mb net kort jeg har til at ligge i maskinen og nu
cykler det bare der ud af .
Er der nogle det har en ide og hvad der kan være galt er net kortet i
stykker eller det op sætning der er held gal

Ps. jeg køre med win xp og har ikke lavet om på opsætning da jeg satte det
gamle net kort i

Håber virkelig at der er nogle der efter denne smøre har over skud til at
hjælpe mig med mit problem
--
Med Venlig Hilsen

Michael Thorup
mit@mail.tdcadsl.dk
Med Venlig Hilsen

Michael Thorup
mit@mail.tdcadsl.dk

--
Med Venlig Hilsen

Michael Thorup
mit@mail.tdcadsl.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-07-02 19:06

"Micky" <mit@mail.tdcadsl.dk> skrev i flere grupper.

Hej Micky, læs venligst denne side meget nøje:
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Og læs derefter mit svar i gruppen:

/Mikael

Fra : Micky

Dato : 23-07-02 19:11

Tak for hjælpen og for link`et det vil tage til efterretning