Tortie og møbler
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 23-07-02 17:58

Marianne sagde godt til mig at Tortie ikke var så tilbøjelig til at sidde
i møbler, og hun har da helt ret. Men det er lidt pudsigt... i starten
ville hun slet ikke af sig selv, og jeg har derefter placeret hende i
sofaen et par gange så hun kunne se det var okay. Nu ligger de to ofte
sammen i sofaen, men når jeg nærmer mig, hopper Tortie straks ned og
lægger sig på gulvet og Fru V bliver liggende. Grænsen for hvor jeg tæt
jeg skal på rykker sig dog konstant, i starten skulle jeg bare ind i
rummet, nu er det en lille meter. Et par gange er jeg også blevet udsat
for hvæs hvis hun ikke lige opdagede mig (ikke at jeg sniger mig ind på
hende). Jeg kan ikke lade være med at tænke på om hun mon har været ude
for noget tidligere, det virker bare sådan.

Fru V er stadig meget reserveret og går helst i en bue udenom mig, men
den bliver også mindre, og hun tør at driste sig tættere på. Hun er jo
noget fræk :) Hvis hun skal ud til madskålen (dvs hun skal forbi døren
ind til soveværelse/computerrum) og jeg sad ved computeren, foregik det
først ovre ved den modsatte væg, nu går hun lige forbi døren, standser,
kigger på mig og går videre. Hun mangler bare lige at række tunge, hun er
lidt sådan se-mig-men-ikke-røre.

Så det går også fremad her, men der er nok noget tid til vi alle sover i
arm :)

Carsten Sørensen

Fra : AEK

Dato : 23-07-02 18:27

Hej Carsten !

Dejligt at høre, at det går fremad hjemme hos Jer også.
Tilde har fra første dag været en puttemus, og er det stadig.

Tøsen vil også gerne kæle m.m. - men på en lidt anden måde.

Oscar var ikke den store kælepotte, da han ankom - MEN det har forandret
sig - næsten også for meget.....*S*

Tid , tid , tid og tålmodighed.

Vores katte blev fra killinger vant til , at vi løftede dem op i vores arme.
De blev lagt på ryggen i den ene arm, og så kælede vi dem med den anden.
Som hvis du kan forestille dig, at man holder en baby....*S*
Det ELSKER de alle tre nu - og slapper total af.

Prøv dig frem med dine " damer ".
Hvornår får vi billeder at se af dem og dig ???????

/ Anya.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 25-07-02 11:47

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in
> [...]
> den anden. Som hvis du kan forestille dig, at man holder en
> baby....*S* Det ELSKER de alle tre nu - og slapper total af.

Fru V er blevet "tvangsnusset" et par gange om dagen nu, og det bliver
bestemt bedre, nu kan man da få lov til at røre hende sådan spontant uden
hun undviger og løber væk. Jeg tror bare det er fordi hun generelt er
fræk og en lille ballademager, hun spæner rundt næsten konstant. Så
driller hun også Tortie med små sidelæns ballet-hop indtil det bliver for
meget og Tortie spæner efter hende. Fru V's famøse klør har jeg dog ikke
fået at mærke selv om hun kommer tæt på, jeg foretrækker at tro hun ved
hvad hun laver :)

> Hvornår får vi billeder at se af dem og dig ???????

Jeg har smidt et par op nu, det har taget lidt tid at få nogle nogenlunde
okay billeder af Fru V, på de fleste ser man kun lige halen eller også
farer hun rundt og er en stor sort fartstribe :)

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 23-07-02 18:33

Hej Carsten
Det kunne godt lyde som om at hun er vant til at blive
"kostet ned" af møblerne. Fru V, tjaa hvis hun skulle begynde at række
tunge vil det ikke undre mig, men det
er dejligt at høre at det går den rigtige vej, giv Tortie en
nussetur fra mig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : pia

Dato : 23-07-02 22:11

Haha, rækker tunge af dig....fornemmelsen kender jeg, mon det er noget
Marianne har lært dem*S*
Dejligt at høre at Tortie, er ved at vende sig til møblerne.
Det var nok ikke længe før det er hendes sofa og hendes stol og så kan du så
finde ud hvor du kan få lov at sidde *SS*
Pia