Lodret streg i FP2000?
Fra : B. Frost

Dato : 15-02-01 11:44

Hejsa.

Kan en eller anden klog person fortælle mig hvordan man laver en lodret
streg i FrontPage 2000?
Det er jo let nok at lave en vandret streg, men den lodrette, den kan jeg
sgu ikke greje.

VH
B.Frost

Fra : jopa

Dato : 15-02-01 11:54

B. Frost skrev bla..

> Kan en eller anden klog person fortælle mig hvordan man laver en lodret
> streg i FrontPage 2000?

Kan laves med tabeller. Prøv dig frem.
Eller du kan vælge at lave stregen som en gif/jpeg.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-01 13:59

Thu, 15 Feb 2001 11:43:30 +0100, skrev "B. Frost"
<rimfrozt@juice.dk>:

>Kan en eller anden klog person fortælle mig hvordan man laver en lodret
>streg i FrontPage 2000?

Kan du ikke.

>Det er jo let nok at lave en vandret streg, men den lodrette, den kan jeg
>sgu ikke greje.

Brug grafik og tabeller.

Lav en gif i den farve du ønsker i 10*10px, og så sæt den ind med den
height og width, som du ønsker.
F.eks. 2*500

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : @ndersen

Dato : 15-02-01 16:51

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:najn8tsgdjq1s822bjfiugthjbrb74oaqu@193.162.153.117...
> Thu, 15 Feb 2001 11:43:30 +0100, skrev "B. Frost"

> Kan du ikke.

Selvfølgelig kan man det. Du laver bare en vandret streg, højreklikker på
den, og vælger egenskaber for streg. I egenskaber for streg ændrer du
bredden til f.eks 1 pixel og højden til f.eks 200 pixel og vupti.... så har
du en lodret streg.

Mvh
@ndersen

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 15-02-01 17:09

@ndersen <p.e.and@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> den, og vælger egenskaber for streg. I egenskaber for streg ændrer du
> bredden til f.eks 1 pixel og højden til f.eks 200 pixel og vupti.... så

Smart !!!

Ann Mette Heindorff

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-01 19:39

Thu, 15 Feb 2001 16:50:54 +0100, skrev "@ndersen"

>så har du en lodret streg.

som ikke vises i alle browsere, derfor mit svar.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : @ndersen

Dato : 15-02-01 21:40

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2u6o8tormv7rlepfbrbsjv9crptkockqm2@193.162.153.117...
> Thu, 15 Feb 2001 16:50:54 +0100, skrev "@ndersen"

> som ikke vises i alle browsere, derfor mit svar.

Nu ved jeg ikke hvilken browser du hentyder til, jeg har kun testet det i IE
og NN og der virker det. Nedenstående eksempel derimod, virker i IE, men
ikke i NN.

Mvh
@ndersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-01 05:24

Thu, 15 Feb 2001 21:39:30 +0100, skrev "@ndersen"

>Nu ved jeg ikke hvilken browser du hentyder til, jeg har kun testet det i IE
>og NN og der virker det. Nedenstående eksempel derimod, virker i IE, men
>ikke i NN.

Virker ikke i Netscape 6, det efterfølgende eksempel du hentyder til
vil virke i moderne browsere og er egentlig mere korrekt, men det er
rigtigt, at det ikke virker i Netscape 4, da der er en del CSS, som
den ikke forstår.

Derfor anser jeg en grafikløsning bedre indtil videre eller evt. en
tabel..

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : s

Dato : 15-02-01 19:17

> [...]
> streg i FrontPage 2000?
> Det er jo let nok at lave en vandret streg, men den lodrette, den kan jeg

<DIV style="position: absolute; left: 50; top: 50; font-size:1px;
line-height:1px; width:2px; height:1250px; background-color:#C00000;
z-index: 1">&nbsp;</DIV>

MV. Helge S.