MS Windows
briani 27239
Navision - Navigator 3.55
Fra : Kim

Dato : 23-07-02 16:21

Hjælp - er der nogen som ved om jeg kan få min Navigator 3.55 til at køre
under Windows XP?
Den kørte fint under Win 95 - men det er ikke nok at bruge
kompatibilitetsguiden - jeg får en meddelelse om, at man ikke kan skrive
direkte til harddisken - men hva gør man så? Er der en patch et eller andet
sted?

Kim

Fra : Karsten Aarhus

Dato : 24-07-02 09:13

Hej Kim,

Jeg ved ikke om navision 3.55 kan køre i Windows XP, men navision 3.55A kan
køre i windows 2000, jeg har ca. 70 arbejdsstationer som gør det og jeg tror
da ikke at der er så meget forskel mellem w2k & wxp, men hvis jeg ville til
at køre windows xp havde jeg nok testet det på en test server istedet for at
bare prøve mig frem!!...

MVH

Karsten Aarhus

Fra : Kim Wilken

Dato : 25-07-02 10:08

> ...men hvis jeg ville til
> at køre windows xp havde jeg nok testet det på en test server istedet for
> [...]
.... det har du da helt ret i - hvis ikke jeg i dokumentationen havde læst
mig til at man blot brugte kompatibilitetsfunktionen, ville jeg nok også
have prøvet i forvejen.
Bortset fra det, så løser det jo ikke problemet, hvad "vi" ville have gjort
"hvis" osv...

Vel?