CD-WOW opdatering
Fra : Jakob Madsen

Dato : 23-07-02 15:13

Som nogle af jer måske husker, havde jeg på et tidspunkt nogle problemer med
cd-wow.com, problemerne er ved at være løst, så nu kommer lige en lille
opdatering.
Som jeg skrev i min første post har butikken indført et system, hvor alle
pakker til Danmark ompakkes i England, for at undgå problemer med det danske
toldvæsen. I praksis foregår det ved at den oprindelige ordre slettes af
butikken og erstattes af en ny, der skal igennem England.
Mit problem var, at jeg havde modtaget en pakke direkte fra Hong Kong,
derfor skrev jeg en mail til firmaet for at høre hvad der var gået galt. Et
par dage efter min første mail til dem modtog jeg endnu en pakke, der sjovt
nok var identisk med den første jeg havde modtaget, denne gang var den dog
afsendt fra England. Jeg skrev endnu en mail til dem for at brokke mig, og
fik at vide, at de havde kvajet sig og var kommet til at afsende begge
ordrer. De bad mig sende den ene pakke tilbage, så ville de refundere
portoen, hvilket jeg har gjort, og jeg ser nu efter hånden sagen som
afsluttet.

Nu kommer så det store spørgsmål, er det sikkert at handle hos cd-wow, og
vil jeg gøre det igen?

Jeg kender mange der har handlet hos cd-wow uden problemer, og jeg har ikke
hørt om andre der har haft problemer med firmaet, så jeg ser ingen grund til
ikke at stole på dem. Kundeservicen er helt i top og de svarer meget hurtigt
på e-mails. Desuden er deres priser stadig blandt de laveste på nettet og
deres udvalg er efter hånden ved at være ganske pænt.

Jeg venter stadig på den sidste del af min ordre der skulle komme på lager
d. 30. Hvis den kommer hjem uden problemer så er jeg klar til at bestille
hos cd-wow igen, i mellemtiden ser jeg ingen grund til ikke at anbefale dem.

Er du stadig i tvivl, så kig på www.dahf.dk , her har emnet været diskuteret
et par gange.

--
mvh:// Jakob Madsen