Fast i SOF2
Fra : Rasmus S

Dato : 23-07-02 13:49

Er på trainstation og skal have toget afsted før scheduled time. Jeg synes
at have været rundt over det hele, ind af alle døre osv. Jeg kan komme over
på den anden side af hegnet hvor der ligger en stor cylinerformet beholder,
men ikke rigtigt gøre noget der??

Hmmmmm.

Mvh

Rasmus

Fra : Herold

Dato : 23-07-02 13:54

> [...]
over
> på den anden side af hegnet hvor der ligger en stor cylinerformet

Du skal ind igennem bygningen og op på første etage, hvor du så vidt jeg
husker, skal kaste dig ud af et vindue.

Fra : Rasmus S

Dato : 23-07-02 15:25

"Herold" <jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net> wrote.

> Du skal ind igennem bygningen og op på første etage, hvor du så vidt jeg
> husker, skal kaste dig ud af et vindue.

Takker :)).

Mvh

Rasmus