Zoolander
Fra : Michael

Dato : 23-07-02 13:56

Hej med jer!

Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??

Jeg troede det var en biograf film, men det er vist ikke...???

Mvh
Michael

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 23-07-02 14:44

Det er sjov sjov film med Ben Stiller som er baseret på en figur han opfandt til et par MTV awards (kan ikke huske
hvilke)

http://us.imdb.com/Title?0196229

Anders Hyltoft

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-07-02 14:47

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> writes:

> Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??
>
> Jeg troede det var en biograf film, men det er vist ikke...???

Jo, men den forsvandt ganske sporløst fra dansk distribution før den
nåede at have premiere. Det skulle den have haft i december 2001.

Den kommer på lejevideo i efteråret.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg har læst avis hver dag i et år, 365 dage. Og jeg
The RockBear. ((^)) har læst den af pligt, jeg er jo nærmest lige så meget

Fra : Martin Møller

Dato : 23-07-02 14:48

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej med jer!
>
> Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??
>
> Jeg troede det var en biograf film, men det er vist ikke...???

Jeg slukkede for den efter en halv time. Så dårlig var den.

Martin

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 25-07-02 00:21

> Jeg slukkede for den efter en halv time. Så dårlig var den.

Samme her... det var godt nok noget bras.

-mb

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 23-07-02 15:03

Det er en sjov, sjov film med Ben Stiller som er baseret på en figur han opfandt til et par MTV awards (kan ikke huske
hvilke).
Den er sjov på den "dumme" måde idet hovedpersonen er den mest hjernedøde mandlige model der findes på denne klode. Men
se den bare, den er det værd...

Fra : rhexis

Dato : 23-07-02 16:41

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote in message

> Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??

Jeg så den på leje DVD i England og den kan bestemt /ikke/ anbefales.
Det er virkelig længe siden, jeg sidst har set en film, der hang så
lidt sammen som Zoolander gør. Jeg tror, jeg trak på smilebåndet tre
eller fire gange sammenlagt. Den rating filmen har fået på IMDB er
alt, alt for venlig efter min mening.

Jeg har på fornemmelsen (læs: jeg håber inderligt), at Ben Stiller
ikke får lov til at instruere og skrive flere film.

--
rhexis

ding ding.,

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-07-02 16:56

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote in message
> Hej med jer!
>
> Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??
>
> Jeg troede det var en biograf film, men det er vist ikke...???

Straight to video - fuldt fortjent!

--
Lars
San Francisco

(som glæder sig til den nye Austin Powers film)

Fra : Troels

Dato : 23-07-02 17:03

> [...]
>
> Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??
>
> Jeg troede det var en biograf film, men det er vist ikke...???

jeg synes personligt at den var ganske underholdende, altså når man først
var kommet over den total platte humor.

SPOILER:

scenen hvor Zoolander efter at have "Sandwichet(?)" hende imellem finnen og
fårehyrden(?). mener at der var "ligesom" en connection imellem dem, den var
for sej!

deres fight på benzinstationen
moddellen af skolen for folk der ikke kan læse særlig godt - der skal være
mindst 2(3?) gange så stor
og deres overdrevne små mobiltlf

- altsammen meget underholdende

indrømmet - det tog lidt tid inden jeg faldt ind i humoren, men så grinede
jeg også en del

jeg tror den er sjovere ved gentagne screenings....

mvh
Troels

der ellers ikke har en filmsmag der er helt i skoven...

tjeck min dvdsamling på

http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=troelsfilm

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-07-02 17:33

Troels wrote:

> jeg tror den er sjovere ved gentagne screenings....

Desværre ikke. Indrømmet, der var nogle underholdende scener i filmen
men Ben Stillers accent var så irriaterende at jeg havde svært ved at
grine af selv de scener hvor han foretog sig noget sjovt. Havde han ikke
ændret sin stemme så meget for at virke dum tror jeg hans Zoolander
figur havde virket meget sjovere. Som den er nu stjæler Owen Wilson
stort set alle de scener han er med i.

Men på trods af et par sjove indslag ind imellem er dette efter min
mening een af de film der aldrig burde være lavet.

Tenz.

Fra : Carl Drud

Dato : 23-07-02 17:32

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> Straight to video - fuldt fortjent!

Jeg synes nu den var ganske morsom.

> (som glæder sig til den nye Austin Powers film)

Har den ikke har premiere i USA?

Iøvrigt kan jeg da huske at den første Austin Powers aldrig fik
biografpremiere herhjemme. Kan huske jeg købte den i
Laserdisken som Reg1 DVD lang tid før den overhovedet havde
video premiere herhjemme.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-07-02 17:49

"Carl Drud" <mk4mraq9r001@sneakemail.com> wrote in message

> Jeg synes nu den var ganske morsom.

Smag og behag er heldigvis forskellig. Zoolander havde ikke voldsom succes i
USA, så måske derfor kom den aldrig i biografen i Danmark.

> Har den ikke har premiere i USA?

På torsdag!

> Iøvrigt kan jeg da huske at den første Austin Powers aldrig fik
> biografpremiere herhjemme. Kan huske jeg købte den i
> Laserdisken som Reg1 DVD lang tid før den overhovedet havde
> video premiere herhjemme.

Ja, det husker jeg godt (at den aldrig kom i biografen). Jeg fortalte
måbende familiemedlemmer om denne totalt fede film, ingen havde nogensinde
hørt om den... Jeg fik samme resultat i denne gruppe, dog undtaget et par
stykker, som havde købt den som R1 DVD, og som godt vidste hvad jeg fablede
om.

1'eren er langt den bedste (med det forbehold, at jeg ikke har set nr. 3
endnu), og det skyldes sikkert, at den var produceret som en uafhængig film,
og der var mere plads til at improvisere.

--
Lars
San Francisco

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-07-02 19:44

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> writes:

> [...]
> stykker, som havde købt den som R1 DVD, og som godt vidste hvad jeg fablede

Hovhov, jeg havde set den på Natfilm og købte den på Laserdisc, så kom
ikke her...

--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 24-07-02 10:44

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP Austin Powers]

> Hovhov, jeg havde set den på Natfilm og købte den på Laserdisc, så kom
> ikke her...

Den blev vist på Natfilm i 1999, og den danske videoudgivelse kom
umiddelbart (en måned e.l.) efter. Jeg købte den på laserdisc allerede i
januar eller februar 1998. Dvd'en kom først senere på året.

Oprindeligt var Austin Powers faktisk sat til at skulle have dansk
biografpremiere i de første måneder af 1998. Jeg købte den af samme grund på
laserdisc for at kunne vise den til en fredagsbar og suge lidt på
premiereopmærksomheden. Desværre var den dagen efter strøget fra
premierelisten, eftersigende fordi Titanic var så strygende en succes på det
tidspunkt, at man besluttede at beholde den i en Imperial og skubbe andre
premierefilm til de mindre biografer. De film, man havde mindst
forventninger til, røg så helt ud. Det var i øvrigt af samme grund, at man
valgte at sætte Starship Troopers op i Forum: Udlejeren havde regnet med
Imperial, men kunne ikke få den og ville ikke nøjes med mindre.

At AP så alligevel blev vist på Natfilm og udsendt på video herhjemme året
efter skyldtes, at AP II skulle have premiere senere på året. Det ville være
tåbeligt at smide en sequel til en film, ingen havde set eller hørt om, op i
biografen.

MVH
Jens

Fra : 3W

Dato : 24-07-02 05:01

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
film,
> og der var mere plads til at improvisere.

Har man ikke set de to første, er 3'eren den fedeste, men efter de to andre,
er det for meget af det samme. De samme jokes bruges igen og igen. Masser af
cameos.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-07-02 13:37

"3W" <XXtreforkXX@XXyahooXX.XXcomXX> writes:

> Har man ikke set de to første, er 3'eren den fedeste, men efter de to andre,
> er det for meget af det samme. De samme jokes bruges igen og igen. Masser af
> cameos.

Sandt at sige er "mere af det samme" præcis hvad jeg forventer af
3'eren - og det er præcis det jeg ser den for.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : 3W

Dato : 25-07-02 14:48

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

Masser af

> Sandt at sige er "mere af det samme" præcis hvad jeg forventer af
> 3'eren - og det er præcis det jeg ser den for.

Så bliver du ikke skuffet

Fra : Carl Drud

Dato : 23-07-02 18:44

> Smag og behag er heldigvis forskellig. Zoolander havde ikke
> voldsom succes i USA, så måske derfor kom den aldrig i
> biografen i Danmark.

Det lyder vel meget sandsynligt. Jeg ved ikke hvilke andre
kriterier danske filmdistributører vælger udfra mht om en film
skal gå direkte til video/DVD. Jeg undrede mig lidt med Austion
Powers 1 at der gik så lang tid inden den kom i på video i DK.
Der havde man i laang tid kunne købe Reg. 1 versionen.

> På torsdag!

Du må gerne melde tilbage, om den holder lige så godt som de 2
første.

> [...]
> set nr. 3 endnu), og det skyldes sikkert, at den var produceret
> som en uafhængig film, og der var mere plads til at improvisere.

Nr. 2 var dog rimelig, men jeg er enig nr. 1 er bedre. Jeg er
derfor lidt spændt mht nr.3.

--
..sig not found. (A)bort, (R)etry, (F)ail?

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-07-02 19:16

> [...]

> Powers 1 at der gik så lang tid inden den kom i på video i DK.
> Der havde man i laang tid kunne købe Reg. 1 versionen.

Jeg undrer mig også. Naturligvis kan man jo ikke bare importere alle film,
der produceres i USA, men der burde være plads til dem, der opnår succes hos
publikum.

> Du må gerne melde tilbage, om den holder lige så godt som de 2
> første.

Gerne. Men der er et par film, jeg skal have set inden. Først og fremmest
Road to Perdition og MIB II samt muligvis også Minority Report og The Bourne
Identity. Jeg snupper nok et par billige eftermiddagsforestillinger denne
weekend...

> Nr. 2 var dog rimelig, men jeg er enig nr. 1 er bedre. Jeg er
> derfor lidt spændt mht nr.3.

De previews/trailere jeg har set i fjernsynet virker lovende. Og det gør det
jo heller ikke noget at Beyonce fra Destiny's Child er med

--
Lars
San Francisco

Fra : Kim Grandjean

Dato : 24-07-02 07:59

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote

> Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??

I min omgangskreds er den ren kult. Har set den flere gange, og er
stadig flad af grin. Der går knapt en dag uden at jeg hører udtrykket:
"Hansel... He's so hot right now".

Men det er absolut en film som man skal være i humør til, og så skal
man kunne klare den RIGTIG platte humor. Så får man til gengæld fuld
valuta for pengene.

Venligst
Kim

Fra : Troels

Dato : 24-07-02 16:06

"Kim Grandjean" <coolion@mailme.dk> wrote in message
> "Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote

SNIP
> "Hansel... He's so hot right now".

SNIP

jeg havde helt glemt den ultra fede bemærkning - selv når han er ved at
afsløre skurken til sidst. kan skurken ikke lade være med at sige det!

for lækkert!

Troels

Fra : hl

Dato : 24-07-02 08:28

"Michael" <Michael_hopla@hotmail.com> wrote in message
> Hej med jer!
>
> Nogle der har set filmen Zoolander?? Eller hørt om den??

Ja, har den på dvd og den er simplethen for griner, se den det vil du ikke
fortryde..