hjortetaksolie igen
Fra : taina

Dato : 23-07-02 12:54

Hejsa!

Udover at holde fluer og fintlugtende mennesker væk - holder hjortetaksolie
så også de andre heste væk?

Mvh. Tina

Fra : Nina Svanholm

Dato : 24-07-02 20:08

Hej

Hehe, det kan da godt være at de andre heste måske synes at den "dufter"
lidt mærkeligt, men har ikke selv nogen erfaring med dette.
Du opdager det vel hvis alle dens venner pludselig holder sig

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Pia J

Dato : 25-07-02 07:38

Det har jeg ikke oplevet, men du får muligvis svært ved at få veninderne med
på skovtur.... det lugter af våd cigar.

:Pia

Fra : taina

Dato : 25-07-02 15:13