Radiatorseng
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 23-07-02 13:24

Hej alle

Jeg har besluttet mig for at prøve at bygge en radiatorseng helt selv....
Har lige været i Silvan og købe de ting der skulle bruges... jeg er spændt
på resultatet....

Hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 23-07-02 15:02

"Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har lige været i Silvan og købe de ting der skulle bruges... jeg er spændt

Øv næsten helt færdig med sengen og så knækker nålen på symaskinen...
typisk. resten må så vente til i morgen....øv øv øv

Fra : Marie-Louise

Dato : 23-07-02 20:53

"Thomas J?gensen" <spam-mail@cybercity.dk> wrote in message news:<ahjno7$2rq0$1@news.cybercity.dk>...
> "Thomas Jørgensen" <spam-mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Øv næsten helt færdig med sengen og så knækker nålen på symaskinen...
> typisk. resten må så vente til i morgen....øv øv øv

Hej Randi!

Jeg spekulerer også på at købe en radiatorseng (jeg har ti
tommelfingre..). Er det virkelig noget katte ka' li'? Mine synes min
seng er det bedste i verden, måske man kunne få dem "omvendt"

Hilsen
Marie-Louise

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 24-07-02 07:37

Hej Marie-Louise

Jeg tror det er forskelligt fra kat til kat men mon ikke de fleste katte
sætter pris på et varmt sted at være.. Min første radiatorseng havde jeg
købt. Men den var lige lille nok til mine STORE katte. De brugte den dog
flitigt alligevel men den holdt ikke så længe. De sled den op. Det fik dog
ikke Chip til at sove andre steder om natten...der var min fodende nu bedst,
men om aften når vi sad og så fjernsyn lå den ene i radiatorsengen og den
anden på skødet.

Med venlig hilsen Randi