MS Windows
briani 27239
XP geninstallering
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-07-02 12:53

Jeg står (endelig!) over for at skulle skifte det meste af indmaden i
min PC ud. Bundkort, CPU, RAM, (nogle) harddiske, brænder og grafikkort
skal skiftes. TV kort, Firewire kort, DVD drev, Raid controller og nogle
harddiske bliver.

Men hvordan med Windows XP ? Det vil jeg selvfølgelig geninstallere.
Jeg har en helt lovlig kopi, og den skal vel genaktiveres.

Er der noget problem i det ?

Eller skal jeg have et Crack?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Søren

Dato : 23-07-02 13:06

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote in
message news:csb%8.34325$Yf1.1478544@news010.worldonline.dk...

> Er der noget problem i det ?

Undskyld mit svar, men da du nu har en lovlig WinXP, har du så ikke også tlf
support til microsoft? Det mener jeg da man for med til den pris.
Så kunne du jo ligeså godt belemre dem med problemet

Fra : rasmus carlsen

Dato : 23-07-02 17:34

> [...]
> support til microsoft? Det mener jeg da man for med til den pris.
> Så kunne du jo ligeså godt belemre dem med problemet

Undskyld ... er det et svar på spørgsmålet?

Fra : Søren

Dato : 23-07-02 21:15

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> tlf
> >
> Undskyld ... er det et svar på spørgsmålet?

Sku det være en kvik kommentar? !

Fra : rasmus carlsen

Dato : 23-07-02 23:59

> Sku det være en kvik kommentar? !

ja - og et vink med en vognstang om at du skal svare på spørgsmålet eller
helt holde dig væk ... og måske lære at stave i den tid du ikke bruger på at
være sur og tvær og ligegyldig og ukonstruktiv! Nogle af os sætter pris på
at buge nyhedsgrupper til gensidig fornøjelse - men du bruger dem åbenbart
blot til at hælde lort i.

ras

Fra : SirWheels

Dato : 27-07-02 11:11

> [...]
> at buge nyhedsgrupper til gensidig fornøjelse - men du bruger dem åbenbart

Og du tog dig tid at svare på hans indlæg... (det gjorde jeg så også, med
dit.)

--
Regards/Hilsen
SirWheels

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-07-02 18:37

Søren <stop@spam.com> skrev:

> [...]
> også tlf support til microsoft? Det mener jeg da man for med til den
> pris. Så kunne du jo ligeså godt belemre dem med problemet

Hvem har pisset på din sukkermad ?

Jeg troede de her grupper var til diskution - men det er du altså ikke
med på!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Søren

Dato : 23-07-02 21:14

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> wrote in
message news:Lug%8.34754$Yf1.1534564@news010.worldonline.dk...
> Jeg troede de her grupper var til diskution - men det er du altså ikke
> med på!

Er det da også. Men derfor må man jo gerne tænke selv!

Hvis du lige har købt en splinter ny bil hos din lokale bilforhandler, vil
du så også skrive i NG først hvis din bil siger mærkelige lyde? Eller kører
du ikke bare ned på værkstedet??

Man betaler jo for licensen og masser af support, så kan man jo lige så godt
bruge den for fanden

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-07-02 08:36

Søren wrote:
> [...]
> værkstedet??
>
> Man betaler jo for licensen og masser af support, så kan man

Tja, mig bekendt har man ikke "gratis support" hos MS - heller
ikke efter at man har købt skidtet - der var engang, hvor man
havde vistnok 3 måneders gratis support fra registreringen, men
nu er det vist noget med ingen eller to spørgsmål og ellers
koster det kassen.

Arne H. Wilstru

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-07-02 10:46

> [...]
> mærkelige lyde? Eller kører du ikke bare ned på værkstedet??
>
> Man betaler jo for licensen og masser af support, så kan man jo lige
Det var nu engang meget nemmere at spørge her end at finde manualen frem
og læse den igennem. Men som du kan se har jeg gjort det og fundet
telefonnummeret på side 30. det e sku ikke der man kikker først.
Og bemærk lige hvad de skriver om priser.

Nå tilbage til din sukkermad!

Hvis du en anden gang skulle få brug for hjælp, så mind mig lige om at
jeg skal stikke dig et totalt tåbeligt surt opstød.

Som de andre skriver: Svar på det du kan svare på eller hold dig væk.
Og jeg kan tilføje: Lad være med at have ondt i røven over, at jeg har
betalt for min Windows.

*PLONK*
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-07-02 18:57

> Undskyld mit svar, men da du nu har en lovlig WinXP, har du så ikke
> også tlf support til microsoft? Det mener jeg da man for med til den
> pris. Så kunne du jo ligeså godt belemre dem med problemet

Undskyld Hr Mavesur, men jeg havde overset side 30 i manualen.
Se billede i dk.binaer

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-07-02 14:38

Nej, der er ingen problemer i at genaktivere.

On Tue, 23 Jul 2002 13:53:03 +0200, Michael Lund Sørensen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-07-02 18:38

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev:

> Nej, der er ingen problemer i at genaktivere.

Takker for svaret !

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen