Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera billede test
Fra : Jacob Olsen

Dato : 23-07-02 12:41

Jeg ved godt at mange sige at Ixus v2 tager dårlige uskarpe billeder, men
jeg deler
ikke helt det synspunkt. Hvis man bare tager billederne i manuel, stiller
hvidbalancen manuelt og sørger for de andre indstilligere er korrekt til
hvert billede, så er de altså ikke så slemme endda.

lavede lige en side med 4 forskellige kamera billeder jeg har taget
bedøm selv.

Der er:
Canon Ixus
Canon Ixus V2
Olympys C-200 Zoom
Agfa 1680

www.upsidedown.dk/camtest.htm

Fra : John

Dato : 23-07-02 12:48

"Jacob Olsen" <jeo@_removeme_post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvert billede, så er de altså ikke så slemme endda.
>
> lavede lige en side med 4 forskellige kamera billeder jeg har taget

Du Jacob? Det havde været lidt nemmere at sammenligne, hvis du havde brugt
samme motiv Derudover, synes jeg stadig det sidste billede er
uskarpt...
--
MVH
John K Hansen

Fra : Jacob Olsen

Dato : 23-07-02 13:01

Jeg er ikke enig med dig i at det er det dårligste... Jeg synes det er helt
okay skarpt.!

Fra : emj

Dato : 23-07-02 13:31

John skrev i <3d3d4213$0$13933$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> Derudover, synes jeg stadig det sidste billede er
>uskarpt...

Det er både uskarpt og har store totalt udbrændte områder. Billedets
kvalitet er ganske elendigt.
Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/