Shipbroker spil
Fra : T. Andersen

Dato : 23-07-02 11:11

Nogen der ved om det findes til pc´er. Mener der har været et til amiga,
hvor man skulle indkøbe skibe og laste dem med forskellige ting og sager.

Jeg søger et spil noget nær det samme, gerne af nyere dato.

Mvh
Andreas

Fra : Seth

Dato : 23-07-02 11:14

"T. Andersen" <salg@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man skulle indkøbe skibe og laste dem med forskellige ting og sager.
>

> Jeg søger et spil noget nær det samme, gerne af nyere dato.

Ved ikke om der er lavet noget lignende i nyere tid, men det lyder som Ports
of call du snakker om...
det blev også lavet til pc...

Mvh

Seth

Fra : Thomas Olsen

Dato : 23-07-02 11:43

> [...]
> hvor man skulle indkøbe skibe og laste dem med forskellige ting og sager.
>

> Jeg søger et spil noget nær det samme, gerne af nyere dato.

Det er helt sikkert Ports of Call du mener.

Der er udgivet en BETA af en 3D udgave.

Du kan se mere på www.portsofcall.de

Her kan du også downloade demo'er af det klassiske Ports of Call spil.

Mvh
Thomas

Fra : Rune Christiansen

Dato : 23-07-02 12:22

Der er flere at vælge imellem.

Ocean Trader

Ports of call

Fra : T. Andersen

Dato : 23-07-02 14:41

yep, lige det jeg søgte..! Nogen der ved om det kan hentes i fuld tilstand,
altså ikke som demo..?

Fra : Rune Christiansen

Dato : 23-07-02 15:26

www.thehawk.dk

Fra : Rune Christiansen

Dato : 23-07-02 15:27

og det kan også hentes samme sted, selvom man er ædru

Fra : Kristian

Dato : 25-07-02 12:58

Der findes det gamle Ports of Call. Jeg ved ikke om du kan bruge det og jeg
mener at du kan hente det på: www.abandongames.com