MS Windows
briani 27239
Indbakke forsvunden
Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 23-07-02 09:43

Hjælp - min indbakke er forsvundet i Outlook Express. Jeg ved ikke helt
hvordan det er forgået men det er den eneste af mapperne i Outlook Express
som er forsvundet. Jeg har efterfølgende brugt et anti virus program - det
fandt dog ike noget nævneværdit.
1) Hvad skal jeg gøre for at gendanne min indbakke ?
Og hvis det ikke kan lade sig gøre:
2) Kan jeg lave en ny indbakke ?
Mvh.
Michael

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-07-02 09:59

"Michael Terp Laursen" <bilbo@socsci.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fandt dog ike noget nævneværdit.
> 1) Hvad skal jeg gøre for at gendanne min indbakke ?
Har OE ikke selv oprettet en ny Indbakke?

Per

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 23-07-02 11:19

"Per Thomsen" <pt@*REMOVE*THIS*monacor.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Terp Laursen" <bilbo@socsci.auc.dk> skrev i en meddelelse
Express

> Har OE ikke selv oprettet en ny Indbakke?
> Per

Jo men den forsvandt i går - ca. 14 dage efter installation af windows 2000
og Outlook Express.

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-07-02 11:59

> Jo men den forsvandt i går - ca. 14 dage efter installation af windows
2000
> og Outlook Express.

Det jeg mener er, har OE efter at indbakken forsvandt oprettet en ny
indbakke?

Per

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 23-07-02 18:16

> Det jeg mener er, har OE efter at indbakken forsvandt oprettet en ny
> indbakke?
> Per

Nej den er helt væk :(

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-07-02 08:16

> Nej den er helt væk :(

Mærkeligt!

Har du prøvet at følge Mortens råd med at søge efter *.dbx (indbakke.dbx)?

Per

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 24-07-02 08:48

> Mærkeligt!
> Har du prøvet at følge Mortens råd med at søge efter *.dbx (indbakke.dbx)?
> Per

Nu er den kommet igen, men kun med nye meddellelser. Hvordan får jeg de
gamle igen.
Jeg kan godt finde "indbakke.dbx" som fil og den nye indbakke hedder
indbakke1.dbx.
Kan jeg bare omdøbbe den gamel "indbakke.dbx" til "indbakke1.dbx" ?
Mvh.
Michael

Fra : Per Thomsen

Dato : 24-07-02 10:55

> [...]
> indbakke1.dbx.
> Kan jeg bare omdøbbe den gamel "indbakke.dbx" til "indbakke1.dbx" ?

OK - Så ligner det noget jeg har prøvet.

1) I OE: Opret en mappe kaldet fx. 'NyInd', flyt alle beskeder fra indbakken
til denne nye mappe.
2) Luk OE
3) Brug stifinderen til at slette 'indbakke (1).dbx' omdøb 'indbakke.dbx'
til 'indbakke (1).dbx
3) Start OE, nu skulle der gerne være din gamle indbakke.
4) Kopier filer fra 'NyInd' til indbakken - og alt er ved det gamle.

Held og lykke

Per

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 24-07-02 22:32

> [...]
> 3) Start OE, nu skulle der gerne være din gamle indbakke.
> 4) Kopier filer fra 'NyInd' til indbakken - og alt er ved det gamle.

Det lykkes - mange tak for hjælpen.
Mvh.
Michael

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-07-02 08:54

> Det lykkes - mange tak for hjælpen.
> Mvh.
> Michael

Velbekomme

Per

Fra : Morten

Dato : 23-07-02 14:49

> Jo men den forsvandt i går - ca. 14 dage efter installation af windows 2000
> og Outlook Express.

Det kan være, den har valgt at lege gemmeleg
Har du søgt på *.dbx (indbakke.dbx)?

Men ellers kan det jo være, du kan finde hjælp i rette gruppe,
hvor de måske har set fænomenet før.

Mvh.
Morten