MS Windows
briani 27239
Genstarter computer
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 23-07-02 09:41

Hej NG
Jeg har fået et mærkeligt problem, jeg kører Windows98, når jeg går i start
og trykker på
Luk Computer, så genstarter min computer, det går den også når jeg trykker
på Genstart
Computer, den eneste måde jeg kan slukke min computer på er, at Genstarte
Computeren
i MS-Dos tilstand, og det er da lidt klummet.
Er der en venlig sjæl der har en god ide ?
m.v.h.
ole

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-07-02 12:31

Jeg har haft samme problemer, det skyldtes et flashdrev sat til usb, prøv
evt. at pille diverse usb enheder fra, hvis du da har nogen....

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 23-07-02 13:32

Hej Peter
Nu har jeg prøvet din ide, det hjalp ikke, men tak alligevel
m.v.h.
ole

Fra : Leony

Dato : 24-07-02 08:30

> [...]

> og trykker på
> Luk Computer, så genstarter min computer, det går den også når jeg trykker

Her er Microsoft's forslag til løsning:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q238096
Her er nogle andre links som måske hjælper:
http://www.aumha.org/a/shtdwnsez.htm
http://www.computing.net/windows95/wwwboard/forum/113575.html
http://www.billssite.com/shutdown.htm

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : carsten1

Dato : 07-08-02 08:22

"Ole J. Hansen" skrev d. 23-07-02 09:41 dette indlæg :
> [...]
> Computeren
> i MS-Dos tilstand, og det er da lidt klummet.
> Er der en venlig sjæl der har en god ide ?

Prøv at opdatere driveren til netkortet (hvis der sidder sådan et i
maskinen) eller pil det ud. Det har hjulpet mig!
Carsten

http://www.kandu.dk/